Meglepő és meggyőző

Kereskedelmi tevékenységünk középpontjában vásárlóink szükségletei és kívánságai állnak. Legyen szó higiéniai papírról, kozmetikumokról, cipőről, textíliákról vagy szórakoztató elektronikáról – mindenki számára elérhetővé tesszük a márkás színvonalú minőséget. Kiemelt figyelmet szentelünk ennek során a vásárlói haszonnak és a termékbiztonságnak. Ennek érdekében sok terméknél már a fejlesztési szakaszban is részt veszünk, és olyan biztonsági normákat határoztunk meg, amelyek jóval szigorúbbak a törvényi követelményeknél.

Folyamatos továbbfejlesztések

Arra törekszünk, hogy soha ne álljunk egy helyben. Egy elért minőségi szint – legyen az bármilyen magas is – számunkra mindig csak alapot jelent ahhoz, hogy még tovább lépjünk. Beszállítóinkkal és külső szakértőkkel közösen ezért folyamatosan dolgozunk termékeink továbbfejlesztésén. Célunk az, hogy vevőinket a nálunk kapható fogyasztási cikkek mindig valamilyen újabb és újabb többletértékével lepjük meg. "Tandil ultra" nevű mosószerünknél az új technológiák és jobb alapanyagok következetes alkalmazásának köszönhetően az elmúlt évek folyamán sikerült a mosásonként szükséges adagot lényegesen csökkenteni. A mosószer hatásfokának egyidejű növelése mellett sikerült jelentősen hozzájárulnunk a környezeti terhelés csökkentéséhez is. Ezenkívül arra is törekszünk, hogy lemondjunk a mosószerekben, tisztító- és takarítószerekben található allergén anyagokról, és beszállítóinkkal együttműködve alternatív anyagok kifejlesztésén fáradozunk. Akciós árucikkeinknél is az a cél, hogy minden egyes új értékesítési akciónál jobb teljesítményt vagy valamilyen járulékos tulajdonságot, funkciót tudjanak felmutatni – például sportszerek esetében az előre összeszereltség magasabb fokát, navigációs rendszerek esetében beépített szabadkezes hívás lehetőségét, vagy újfajta márkás fonalat a sportruházat anyagában a lehető legjobb funkció eléréséhez.