Minden héten bevált minőség

A minőség számunkra azt jelenti, hogy a vevők érdekeit állítjuk tevékenységünk középpontjába. Hetente változó akciós árucikkeink esetében ezért az a szabály érvényes, hogy a vevőket minden héten vonzó kínálattal lepjük meg, ugyanakkor a jól bevált ALDI minőséggel győzzük meg. Termékeinkkel megbízható módon a szükségleteket kielégítő és hasznot hozó többletértéket kívánunk nyújtani vásárlóinknak. Mivel már a termékfejlesztésbe is van beleszólásunk, sikeresen megtaláljuk az arany középutat a tömegcikk és a minőségi termék között.

Szoros együttműködés a szakértőkkel

Ahhoz, hogy jó minőségű, vevőközpontú fogyasztási cikkeket tudjunk kifejleszteni, értenünk is kell az adott termékhez. Saját szakértőket foglalkoztatunk: például vegyészeket, textilmérnököket és villamosmérnököket, akik szaktudásukkal segítik beszerzőinket, és szorosan együttműködnek a szakintézményekkel. Szakértőinkkel és beszállítóinkkal együttműködve, az intenzív piackutatás és új technikai fejlesztések alapján határozunk meg átfogó minőségi követelményeket az adott termékekre vonatkozóan. Ezekhez tartoznak a teljesítményérték és az egyes komponensek funkcionális adottságai, valamint a dizájn, a színválasztás és a könnyű kezelhetőség.

Új normák kialakítása

Évente például egyszer összeülünk vezető európai és ázsiai mérnökökkel, és új tulajdonságokat és normákat határozunk meg digitális kameráinkra. Kameráink képminőségével mára már sikerült vezető piaci pozíciót elérnünk. A fentiek csak néhány példán mutatják be azt a törekvésünket, hogy célzott termékfejlesztéssel folyamatosan javítsuk az ár-érték arányt.