Minőség meggyőződésből

Az ALDI a kedvező árat biztosító diszkont-elvet következetes és nagyfokú minőségi igénnyel kapcsolja össze. Célunk az, hogy a kiváló minőségű termékeket mindenki számára elérhetővé tegyük. Ennek során teljességre törekvő minőségfelfogást képviselünk, amely sokoldalúan kívánja szolgálni vásárlóink érdekeit.
Az ALDI-minőség a termékérték, vásárlói haszon, alkalmazás és ár kiegyensúlyozott kombinációjával tűnik ki. Mind a négy kritériumnak egyaránt a legszigorúbb követelményeknek kell eleget tennie.

Termékérték

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy termékeink a legjobb alapanyagokból, kiváló feldolgozással készüljenek. A piacvezető márkákkal is fel kell vennünk a versenyt. Célunk az, hogy termékeink kiváló minőségével és biztonságosságával folyamatosan egyre magasabbra tegyük a mércét az ár-érték arány terén.

Vásárlói haszon

Célunk kizárólag olyan termékek kínálata, amelyek vásárlóink számára a lehető legnagyobb hasznot nyújtják. Ezért már aktívan is részt veszünk a termékfejlesztésben, majd ezt követően beszállítóinkkal és külső szakértőkkel együtt folyamatosan dolgozunk az árucikkek további optimalizálásán. Ennek köszönhetően számos termékünk, például a kerékpárok, számítástechnikai termékek vagy barkácscikkek, minden egyes új értékesítési akció során egyre jobb és jobb minőségűek vagy új funciókkal bővülnek. Célunk olyan terméket kínálni vásárlóinknak, amely a piaci versenytársak termékeivel összehasonlítva tényleges többletértékkel bír számukra.

Alkalmazás

Legyen szó egy bőrápoló krém hatékonyságáról vagy egy sövényvágó olló vágópengéinek élességéről – termékeinknek azt kell nyújtaniuk, amit ígérnek. Ezenkívül nagy hangsúlyt fektetünk az egyszerű használatra és alkalmazásra, elsődlegesen az elektromos és elektronikus berendezések esetében. Ennek megfelelően egyszerűeknek és érthetőeknek kell lenniük a kezelési útmutatóknak is. Minden egyes termék használata és fogyasztása során a fogyasztók biztonsága és egészsége jelenti a legfőbb prioritást. Ezért fontosnak tartjuk a minőségbiztosítási rendszert, amely a törvényi követelményeken alapul, de saját előírásaival gyakran lényegesen meghaladja azokat.

Ár
 
Minden egyes termék minőségét a gondosan, valamennyi befolyásoló tényező mérlegelésével kialakított vételár teszi teljessé. Alapvetően nem a legalacsonyabb árra, hanem a legjobb ár-érték arányra törekszünk. Célunk az, hogy a jó minőséget megfizethetővé tegyük, és vásárlóinknak hosszú távon kiszámítható és megbízható partnerei legyünk.

Független tesztek igazolják minőségünket
 
Szigorú minőségi követelményeinket független fogyasztói tesztek is megerősítik. Akár a Kosár Magazin, akár a Konsument, a Stiftung Warentest, az ÖKO-TEST vagy a COMPUTER BILD – a termékeink gyakran a legjobbak között vannak. Ez számunkra ösztönzést és elkötelezettséget is jelent egyszerre.

Új normákat határozunk meg és történelmet írunk

Kiválóságra törekvésünkkel a minőség, valamint a vásárlói többletérték terén sok területen új mércéket állítottunk fel, és számos termék számára új vásárlói rétegeket hódítottunk meg. Ily módon már több, mint 40 éve fogyasztói történelmet írunk.

Felelősségteljesen kereskedünk

Hosszú távú üzleti kapcsolatok

Az ALDI nem csak arra lehet büszke, hogy munkavállalói az átlagot meghaladó időtartamot dolgoznak a cégnél. Beszállítóinkkal is részben sokéves együttműködésre kötelezzük el magunkat, a kölcsönös felelősség jegyében termékeket fejlesztünk és a stabil termelői struktúrák megteremtésén keresztül új piacokat építünk fel. Üzleti partnereink osztoznak velünk minőségi felfogásunkban és támogatják ama törekvésünket, hogy fogyasztóink állandó elégedettségére törekszünk.

Felelősség a teljes beszállítói lánc mentén

A minőségről alkotott átfogó értelmezésünknek megfelelően nemzetközi vállalatcsoportként már régóta felelősséget vállalunk azért, hogy a szociális normákat tartósan betartsák a szállítói országokban. Ezen feladatot több, mint 1100 vállalattal közösen oldjuk meg az FTA/BSCI keretén belül. Az ALDI az FTA/BSCI-n belül aktívan részt vesz a rendszer továbbfejlesztésén, hogy a beszállítói lánc mentén a szociális normák következetes tökéletesítését előremozdítsuk. Az egyértelműen meghatározott minőségi és mennyiségi követelmények ahhoz vezettek, hogy a szociális normák betartása beszállítóink gyártási helyein számos felülvizsgálatnak estek alá. Beszállítóinkkal közösen csatlakoztunk az önkéntes, nemzetközi Foreign Trade Association (FTA)/Business Social Compliance Initiative-hoz (BSCI), s elkötelezzük magunkat a következők mellett:

  • gyermekmunka tilalma 
  • a kényszermunka és a fegyelmi intézkedések tilalma
  • mindenfajta diszkrimináció tilalma
  • emberhez méltó munkaidő- és túlóra szabályozás
  • egészségügyi prevenció és a munkahely biztonsága
  • a törvényes minimálbérek, valamint az érvényes ipari szabványoknak megfelelő bérezés
  • gyülekezési szabadság és a szakszervezeti tárgyalásokra való jog
  • környezeti- és biztonsági kérdések figyelembe vétele

Hosszútávon szeretnénk hatást gyakorolni a szállító országok munkafeltételeire, éppen ezért a szociális felelősség átvállalását szerződéses szállítási feltételeink részévé tettük.

Tisztában vagyunk azzal, hogy a beszállítói lánc mentén történő szociális standardok bevezetéséhez és ellenőrzéséhez szükséges struktúra felépítése egy hosszú távú folyamat eredménye. Az ALDI célkitűzéseit egyértelműen definiáltuk és a szociálisan felelős beszerzési politikánk megvalósításához szükséges feltételeket megteremtettük. A bevált úton következetesen fogunk továbbhaladni.

Meggyőződésből cselekszünk

Annak érdekében, hogy minőségre vonatkozó ígéreteinket nap mint nap vevőink megelégedettségére tudjuk teljesíteni, olyan emberekkel dolgozunk, akik osztoznak törekvéseinkben, és hozzánk hasonlóan meg vannak győződve arról, hogy a kompromisszumoktól mentes minőség jelenti hosszú távú sikerünk alapját.

Munkatársaink képzettsége és személyisége döntő jelentőségű akkor, amikor arról van szó, hogy mind a vásárlók, mind pedig üzleti partnereink számára bizalmat keltő és megbízható partnerek legyünk. Ezért foglalja magában magas szintű minőségfelfogásunk a munkatársak irányítását és a munkahelyi légkört is.

Értékközpontú vállalati szerkezet és a teljesítmények elismerése
 
Nagy hangsúlyt fektetünk a partnerségen alapuló és értékközpontú munkahelyi légkörre, amelyben minden munkatársnak lehetősége van kibontakozni. Nyitottság, korrektség, őszinteség, kölcsönös tisztelet és a jó teljesítmények elismerése jelenti vállalati kultúránk alapját. Tudatában vagyunk annak, hogy minden egyes munkatárs jelentős mértékben hozzájárul az ALDI sikeréhez. Ezért aktívan bevonjuk munkatársainkat a vállalat továbbfejlesztésébe. Fejlesztjük szakmai tudásukat, és igen nagy területen önálló felelősséget biztosítunk a számukra. Ezzel azonban nem hagyjuk magukra őket. Az egyéni cselekvési mozgástér mindig egyértelműen meghatározott, akárcsak azok az elvárások, amelyeket minden egyes munkatárssal szemben támasztunk. A gyakorlatban jól alkalmazott visszajelzési kultúra és a teljesítmények elismerése révén munkatársaink közvetlenül megtapasztalják saját egyéni szerepük jelentőségét a vállalat egésze számára.

A munkatársak elégedettsége minőségfelfogásunk / minőségi követelményünk részét képezi
 
Érték- és teljesítményorientált személyzeti politikánk döntő mértékben hozzájárul munkatársaink nagyfokú motiválásához és a vállalattal való azonosulásához. A munkatársak irányítása ezáltal minőségfilozófiánk egészének fontos építőkövét jelenti.

recruiting.aldi.hu