Mi állunk az általunk értékesített termékek mögött. Választékunk legnagyobb részben az ALDI saját márkáiból áll. A termékfejlesztés jelenti minőségpolitikánk kulcsát. Vezető diszkont-láncként a szigorú minőségügyi normák kidolgozásával és gyakorlatba való átültetésével kívánunk megfelelni felelősségünknek.

Vevőközpontú termékfejlesztés

Beszállítóinkkal együtt folyamatosan új termékötleteket és termékeket fejlesztünk. Ennek során tanácsadó jelleggel részben külső szakértőket is bevonunk a munkába. Célunk az, hogy vásárlóinknak a konkurens termékekhez képest valamilyen minőségi pluszt nyújtsunk, és új egyre magasabb célokat tűzzünk ki az ár-érték arány terén. Ennek megfelelően termékfejlesztéseink kizárólag a vásárlók kívánságaihoz és szükségleteihez igazodnak. A kalóriatudatos táplálkozás iránti egyre növekvő fogyasztói igény alapján fejlesztettük ki például új termékcsaládunkat, a New Lifestyle-t. Ez többek között tejtermékeket, felvágottakat és más húsipari termékeket, valamint gabonatermékeket foglal magában.

Az akciós árucikkek esetében is nagy hangsúlyt fektetünk a saját minőségi normák kialakítására, és a legkülönfélébb területeken vezettük be saját márkáinkat, mint például a Crane-t a sportszereknél, vagy a WORKZONE-t a barkácscikkeknél.

Folyamatos optimalizálás
Az új termékek fejlesztése mellett folyamatosan dolgozunk a már létező termékek és termékcsaládok továbbfejlesztésén és optimalizálásán is.