Saját márkás termékeink ismét díjnyertesek!

Az ALDI négy sajátmárkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el AZ Év Terméke Díj 2019-et, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.

Díjnyertes termékeinket ITT találja.  

A Frissen sütött kenyér kategóriában az Azon melegében helyben sütött Purpur vekni nyerte el a megtisztelő címet. A Snack Time Poharas joghurtdesszert müzlivel a Napindító joghurt kategóriában lett a legjobb. A felvágottak között két díjat is nyert az ALDI: Virsli kategóriában a Light hámozott sertés virsli, a Felvágott specialitás kategóriában pedig a Gourmet Uzsonnatál lett a legjobb a vásárlók döntése alapján.

Az ALDI 4 saját márkás terméke nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2 000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. Az Év Terméke Díj programban pályázó termékeket a magyar fogyasztók döntései alapján díjazzák, így a tényleges felhasználói, vásárlói tapasztalatok döntik el, hogy kik kapják meg az elismerést. A felmérést végző Inspira Visonary Research kutatása során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a termékeket, a végső sorrendet pedig az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY index határozza meg.