Compliance

Az ALDI-nál a felelősségteljes és törvényes működés kiemelten fontos a gazdasági siker biztosítása és a lehetséges kockázatok elkerülése érdekében. A Compliance a vállalati felelősségvállalás fontos eleme, mely megerősíti értékeinket: egyszerű, felelős és megbízható. Különböző megfelelősségi intézkedésekkel, pl. rendszeres képzésekkel biztosítjuk, hogy munkavállalóink a szabályoknak megfelelően járjanak el. Az ALDI Compliance rendszerének folyamatos fejlesztéséért egy dedikált és független Compliance vezető (info.compliance(at)aldi.hu) is felelős. Ezen túlmenően a Compliance értékek képviseletekor a vállalat vezetése is példaszerűen jár el.

Bizalmi ügyvéd

MUNKATÁRSAINK ÁLLNAK VÁLLALATUNK KÖZÉPPONTJÁBAN

Az ALDI számára elsődleges, hogy megfelelő lehetőséget biztosítson munkavállalói, alvállalkozói, vásárlói és szerződéses partnerei számára ahhoz, hogy panaszaikkal, az általuk észlelt jogszabálysértésekkel, a cég működésében tapasztalt kihágásokkal kapcsolatban megfelelő segítséget kaphassanak.
Bejelentéseik független és hatékony kezelése érdekében – az ALDI együttműködik a budapesti székhelyű KLART LEGAL | Szabó Levente Antal Ügyvédi Irodával, mint Bizalmi Ügyvéddel.

Munkatársaink panaszaikkal bátran kereshetik közvetlen felettesüket, illetve felsőbb vezetőjüket. Amennyiben valamely okból kifolyólag az észlelt szabálysértéssel kapcsolatban úgy érzik, nem fordulhatnak vezetőjükhöz, úgy további lehetőség számukra a Bizalmi Ügyvéd.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Bizalmi Ügyvéd elsősorban a SZABÁLYSÉRTÉS cím alatt felsorolt esetekben jár el, míg a SZABÁLYSÉRTÉSNEK NEM MINŐSÜLŐ ESETEK cím alattiak támpontot nyújthatnak Önöknek ahhoz, hogy megállapítsák, bejelentésük a Bizalmi Ügyvéd vagy más személy hatáskörébe esik-e.

Kérjük, hogy bejelentésüket a következő szempontok elolvasásával és figyelembe vételével tegyék meg:


Elsősorban az alábbiak észlelése esetén forduljanak a Bizalmi Ügyvédhez:
 
1.    Szexuális zaklatás;
2.    Munkahelyi fenyegetőzés, fizikai erőszak, szóbeli megalázás;
3.    Önkényes büntetés, megtorlás;
4.    Alkoholos, kábítószeres vagy egyéb befolyásoltság alatti munkavégzés;
5.    Megvesztegetés, ajándékok, kenőpénzek elfogadása vagy felajánlása;
6.    Készpénz eltulajdonítása;
7.    Közvetlen felettese vagy felsőbb vezetője által elkövetett hátrányos megkülönböztetés vagy indokolatlan előnyben részesítés;
8.    Tények, árak vagy számadatok meghamisítása;
9.    Belső információk jogosulatlan nyilvánosságra hozatala;
10.    Áru, termékek eltulajdonítása, lopás.

Természetesen a fentieken túlmenően is kereshetik a Bizalmi Ügyvédet, ugyanakkor, ha a panasz nem tartozik a Bizalmi Ügyvéd hatáskörébe, úgy ennek tényéről tájékoztatni fogja Önöket.


1.    Kollégákkal fennálló ellenséges viszony;
2.    Vezetők vezetési képességének kétségbe vonása;
3.    Termékek minőségével, rendelkezésre állásával, kiszállításával kapcsolatos panaszok;
4.    Általános jogi tanácsadás munkajogi kérdésekben, illetve munkaszerződésekkel kapcsolatban;


Az ALDI Bizalmi Ügyvéd munkanapokon hétfőtől-péntekig 9:00 és 18:00 óra között áll rendelkezésre, ingyenesen hívható telefonszámon, vagy e-mailen keresztül. A hívásokat nem követik vissza és nem rögzítik, valamennyi beszélgetést és levelezést szigorúan bizalmasan kezelnek.

Termékekkel kapcsolatos problémáikkal kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
Tel: +36 23 504680
Üzenet küldés: https://www.aldi.hu/hu/kapcsolat/

Bizalmi ügyvéd:
Tel: +36 1 796 36 60;
Email: bizalmiugyved.aldi(at)klartlegal.eu


Egy független, szakavatott ügyvéd néhány kérdést fog feltenni Önnek, annak érdekében, hogy felderítse hívásának hátterét. Ez az ügyvéd arra szakosodott, hogy megszerezze Öntől az ügyre vonatkozó információkat és, hogy Önnek védelmet biztosítson. Ügyében sohasem fog állást foglalni és kizárólag objektív, valamint professzionális külső harmadik személyként fog fellépni.


Az Ön személye titokban marad, hiszen az ALDI Bizalmi Ügyvéd a kamara által engedélyezett ügyvéd, akire vonatkozik a titoktartási kötelezettség. Az Ügyvéd beszámolót készít, amelyet megküld további feldolgozás céljából az ALDI-nak.


Amennyiben ügyét kivizsgálták és lezárták, visszajelzést kap. Ha a vizsgálat több időt venne igénybe, rövid időn belül tájékoztatást kap ügyének feldolgozottságáról. Amennyiben a feldolgozáshoz további információra van szükség, a Bizalmi Ügyvéd felveszi Önnel a kapcsolatot.

Magatartáskódex

Az ALDI vállalatcsoport által megfogalmazott Magatartáskódex (Code of Conduct) segítséget nyújt és iránymutatást ad minden munkatársunknak abban, milyen az egymással, vásárlóinkkal és üzleti partnereinkkel való együttműködés során tanúsított, törvényileg és etikailag elvárt helyes viselkedés. A következő videó betekintést nyújt Magatartáskódexünk főbb elemeibe.

Felhívjuk figyelmét, hogy a videó elindításával bizonyos adatai továbbításra kerülnek a szolgáltató részére. További információ: https://policies.google.com/privacy.
Felhívjuk figyelmét, hogy a videó elindításával bizonyos adatai továbbításra kerülnek a szolgáltató részére. További információ: https://www.jwplayer.com/privacy/.

A videó elindul ...