Bizalmi ügyvéd

MUNKATÁRSAINK ÁLLNAK A VÁLLALATUNK KÖZÉPPONTJÁBAN

Az ALDI számára elsődleges, hogy megfelelő lehetőséget biztosítson munkavállalói, alvállalkozói, vásárlói és szerződéses partneri számára ahhoz, hogy panaszaikkal, az általuk észlelt jogszabálysértésekkel, a cég működésében tapasztalt kihágásokkal kapcsolatban megfelelő segítséget kaphassanak.

Panaszaikkal bátran kereshetik közvetlen felettesüket, illetve felsőbb vezetőjüket, ám amennyiben valamely okból kifolyólag az észlelt szabálysértéssel kapcsolatban úgy érzik, hogy nem fordulhatnak vezetőjükhöz, úgy további lehetőségként - a bejelentéseik független és hatékony kezelése érdekében – az ALDI együttműködik a budapesti székhelyű KLART LEGAL | Szabó Levente Antal Ügyvédi Irodával, mint Bizalmi Ügyvéddel.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a Bizalmi Ügyvéd elsősorban a SZABÁLYTALANSÁGOK cím alatt felsorolt esetekben jár el, míg a SZABÁLYTALANSÁGNAK NEM MINŐSÜLŐ ESETEK cím alattiak támpontot nyújthatnak Önöknek ahhoz, hogy megállapítsák, bejelentésük a Bizalmi Ügyvéd vagy más személy hatáskörébe esik-e.

Kérjük, hogy bejelentésüket a lentiek elolvasásával és figyelembevételével tegyék meg.

SZABÁLYSÉRTÉSEK

Elsősorban az alábbiak észlelése esetén forduljanak a Bizalmi Ügyvédhez:
 

  1. Szexuális zaklatás;
  2. Munkahelyi fenyegetőzés, fizikai erőszak, szóbeli megalázás;
  3. Önkényes büntetés, megtorlás;
  4. Alkoholos, kábítószeres vagy egyéb befolyásoltság alatti munkavégzés;
  5. Megvesztegetés, ajándékok, kenőpénzek elfogadása vagy felajánlása;
  6. Készpénz eltulajdonítása;
  7. Közvetlen felettese vagy felsőbb vezetője által elkövetett hátrányos megkülönböztetés vagy indokolatlan előnyben részesítés;
  8. Tények, árak vagy számadatok meghamisítása;
  9. Belső információk jogosulatlan nyilvánosságra hozatala;
  10. Áru, termékek eltulajdonítása, lopás.


Természetesen a fentieken túlmenően is kereshetik a Bizalmi Ügyvédet, ugyanakkor, ha a panasz nem tartozik a Bizalmi Ügyvéd hatáskörébe, úgy ennek tényéről tájékoztatni fogja Önöket.

SZABÁLYSÉRTÉSNEK NEM MINŐSÜLŐ ESETEK
 

  1. Kollégákkal fennálló ellenséges viszony;
  2. Vezetők vezetési képességének kétségbe vonása;
  3. Termékek minőségével, rendelkezésre állásával, kiszállításával kapcsolatos panaszok;
  4. Általános jogi tanácsadás munkajogi kérdésekben, illetve munkaszerződésekkel kapcsolatban;
     

ALDI BIZALMI ÜGYVÉD ELÉRHETŐSÉGEI

Az ALDI Bizalmi Ügyvéd munkanapokon hétfőtől-péntekig 9:00 és 18:00 óra között áll rendelkezésre, ingyenesen hívható telefonszámon, vagy e-mailen keresztül. A hívásokat nem követik vissza és nem rögzítik, valamennyi beszélgetést és levelezést szigorúan bizalmasan kezelnek.

Termékekkel kapcsolatos problémáikkal kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
Tel: +36 23 504680
Üzenet küldés: https://www.aldi.hu/hu/kapcsolat/

Bizalmi ügyvéd:
Tel: +36 1 796 36 60;
Email: bizalmiugyved.aldi(at)klartlegal.eu

MI TÖRTÉNIK, HA FELHÍVOM AZ ALDI BIZALMI ÜGYVÉDET?

Egy független, szakavatott ügyvéd néhány kérdést fog feltenni Önnek, annak érdekében, hogy felderítse hívásának hátterét. Ez az ügyvéd arra szakosodott, hogy megszerezze Öntől az ügyre vonatkozó információkat és, hogy Önnek védelmet biztosítson. Ügyében sohasem fog állást foglalni és kizárólag objektív, valamint professzionális külső harmadik személyként fog fellépni.

MI TÖRTÉNIK AZ ÜGYEMMEL?

Az Ön személye titokban marad, hiszen az ALDI Bizalmi Ügyvéd a kamara által engedélyezett ügyvéd, akire vonatkozik a titoktartási kötelezettség. Az Ügyvéd beszámolót készít, amelyet megküld további feldolgozás céljából az ALDI-nak.

MIKOR KAPOK VISSZAJELZÉST?

Amennyiben ügyét kivizsgálták és lezárták, visszajelzést kap. Ha a vizsgálat több időt venne igénybe, rövid időn belül tájékoztatást kap ügyének feldolgozottságáról. Amennyiben a feldolgozáshoz további információra van szükség, a Bizalmi Ügyvéd felveszi Önnel a kapcsolatot.