Középpontban: az emberek

Vállalati cselekedeteink középpontjában az emberek állnak. Ez érvényes vásárlóinkra, akik elégedettségét termékeinkkel és szolgáltatásainkkal megbízhatóan szeretnénk biztosítani.

Az ALDI-nál a középpontban mégis azok az emberek állnak, akik vállalatunk teljesítményéhez döntően hozzájárulnak: a vállalatcsoport munkatársai. Motivált és elkötelezett munkatársaink támogatják világos célkitűzéseinket, s ők a sikereink mozgatórugói. Igazságos és a kölcsönös tiszteleten alapuló vezetői- és vállalati kultúránkban felelősséget vállalunk munkatársaink professzionális képzéséért, továbbképzéséért, előremeneteléért és elégedettségéért a csapatban és a munkahelyen.

Üzleti partnereink is tudják, hogy az ALDI-ban megbízhatnak. Beszállítóink többségével sokéves, bizalommal teljes és hatékony üzleti kapcsolatot ápolunk. A közös felelősségvállalással új minőségi szabványokat, valamint a minőségi termékek és szolgáltatások előállításához tartós struktúrát fejlesztünk.

A Foreign Trade Association (FTA)/Business Social Compliance Initiative (BSCI) tagjaként beszállítóinkkal együtt felelősséget vállalunk a beszállítói lánc mentén a munkafeltételekért és támogatjuk a szociális szabványok bevezetéséhez szükséges struktúrák kifejlesztését a termelő országokban világszerte.