Felhívjuk a figyelmét, hogy a videó elindításával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "A rendelés lezárásához helyezzen még legalább {0} vagy több üveget a kosarába!"|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Bor vásárlása
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Rendelés módosítása
Módosítások bezárása
Biztosan elveti a rendelés-módosításokat?
Ha változtatni szeretne a rendelésén, akkor az ideiglenesen visszakerül a kosarába.
Megváltoztathatja a mennyiségeket, hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket, és újra befejezheti a rendelést.
Bármikor lehetősége van arra, hogy a változtatást megszakítsa, és megrendelését úgy hagyja, ahogy korábban volt.
A jelenlegi kosarát elmentjük, és a változtatások után újra rendelkezésére áll.
Időtúllépés történt a rendelése módosításakor.
A munkamenet lejárt.
A munkamenet hamarosan lejár.
Kérjük minél előbb fejezze be a módosításokat, különben ezek törlésre kerülnek!
Kosár frissítése
Van még termék a kosarában.
Szállítási költségek
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kitöltési funkció igénybevételével adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók
Miben segíthetünk?
Mit tegyek, ha egy termékkel kapcsolatban minőségi panaszom van?
Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért az élelmiszerekre, az egyéb napi fogyasztási cikkekre és a tartós fogyasztási cikkekre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
Ha nem lenne elégedett egy nálunk vásárolt ilyen termékkel, hozza vissza azt bármelyik üzletünkbe és visszatérítjük a vételárát.
A nálunk vásárolt élelmiszereket és egyéb napi fogyasztási cikkeket azok lejárati idején belül bármikor akár nyugta vagy számla nélkül is visszahozhatja a vételárukért cserébe.
A tartós fogyasztási cikkek vételárát a vásárlást igazoló nyugta vagy számla ellenében térítjük vissza, a 2024. január 1-jét követően történt vásárlás esetén a vásárlást követő 90 napon belül.
A 2024. január 1-jét megelőzően vásárolt, 15.000,- Ft összeget meghaladó vételárú tartós fogyasztási cikkek vételárát a vásárlástól számított 2 hónapig térítjük vissza.
A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése és lebonyolítása az üzletben kapott rendelési kód alapján történő kiszállítással (Pin Printing) és az ALDI Online Kiszállítás elektronikus vásárlási felületen vásárolt tartós fogyasztási cikkek esetén az ALDI Online Kiszállítás általános szerződési feltételei szerint alakul.
Az ALDI pénzvisszafizetési garancia a termék hibája miatti igényeket nem érinti.
Utalványokra, mint az ALDI vásárlási utalvány vagy az ALDI utazási utalvány, a pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik.
Az e-mail cím és a jelszó nem egyezik. Kérjük, ellenőrizze a megadottakat. Előfordulhat, hogy jelszava nem felel meg az új biztonsági követelményeinknek. Ebben az esetben kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opcióra, hogy újat hozhasson létre.
Profilja átmenetileg zárolásra került. Kérjük próbálkozzon később!
Profilja még nincs aktiválva.
Vagy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a gomb megnyomásával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.