Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
Budapest, 2025. október 29. – Az ALDI idén egy igazán különleges produkcióval ünnepli halloweent: a vállalat egy saját gyártású, magyar, szórakoztató és látványos kisfilmet készített, amelyben a diszkontlánc közösségimédia-csatornáiról már jól ismert szereplők tűnnek fel éjjel, bezárva egy ALDI-ba.
Az ALDI-nak van a legtöbb TikTok-követője a nagy élelmiszerláncok között, több mint 270 000-en követik a márka vidám, humoros tartalmait a közösségi médiában. Az idei évben Halloween alkalmából az áruházlánc egy „rémisztően vicces”, a megszokottnál hosszabb filmmel készült, ami a humoros és önreflexív tartalomra épít.
A kisfilm szereplői az ALDI TikTok-univerzumának jól ismert figurái: Eszter (Veress Eszter, a Miss World Hungary I. Udvarhölgye), Jürgen (Kenessey Csaba) és Jenő (Kiss Jenő testépítő világbajnok) most egy horrorparódiában találják magukat, leláncolva ébrednek egy sötét ALDI-áruházban. Innen indul a történet, amely egyszerre figurázza ki a klasszikus horrorfilmeket és hozza az ALDI-ra jellemző könnyed, játékos hangulatot.
Az alkotást filmes látványvilágban forgatták, így nemcsak hangulatában, hanem vizuálisan is túlmutat egy hagyományos reklámon, vagy egy rövid TikTok-videón. A forgatás október 21-én, este 18 órától másnap hajnal fél 6-ig zajlott a budapesti, Kondorosi út 6. szám alatti ALDI-üzletben.
„Ahogy a legtöbb kampányunkban és kommunikációs platformon, most is szerettünk volna kilépni a megszokott és sablonos reklámok, videók medréből, és valami olyat alkotni, ami újdonságot hoz és szórakoztató is – de nem csupán az élelmiszerláncok követői számára. A halloween-film egyszerre vicces, látványos és önazonos – pont olyan, amit az ALDI közönsége elvár. A produkció az éjszakai forgatás ellenére lelkesedéssel, kreativitással és szoros csapatmunkában készült – bízunk benne, hogy ez átjön majd a képernyőn is” – mondta Stotz Erhard, az ALDI Magyarország marketing- és kommunikációs igazgatója.
A kisfilmet az ALDI és ügynöksége, a DEEP Creative Collective készítette, Belső Marcell rendezte. A két cég együtt építette fel az ALDI TikTok univerzumát. „Eszter, Jürgen és Jenő eleve ismert és közkedvelt szereplő, ami egyszerre könnyebbség, ugyanakkor kihívás is. Olyan, mintha egy népszerű sorozat új évadát forgatnánk – hűnek kell maradnunk a karakterekhez és a nézők elvárásaihoz, de kell lennie benne egy nagy csavarnak is. Szabó Kovács Gábor operatőrrel ezért arra gondoltunk, hogy fogjuk a mindenki által ismert és szeretett karaktereket, és bedobjuk őket egy totál váratlan, mozis környezetbe” – írta le a projektet Belső Marcell. „Olyan filmek inspirálták a sztorit és a képi hangulatot, amikre remélem mindenki rá fog ismerni. A forgatás éjszakai hangulata, a szűk időkeret és a sötétben való munka mind extra izgalmat adott a produkciónak.”
Az ALDI célja a filmmel az, hogy egyedi, emlékezetes és közösségépítő tartalmat hozzon létre – olyat, amiről mindenki beszélni fog Halloweenkor. A vállalat bízik benne, hogy a nézők legalább annyira fogják szeretni a kisfilmet, mint amennyire az alkotócsapat élvezte a forgatást.
Az ALDI videója az alábbi linken tekinthető meg: https://www.youtube.com/watch?v=HdZk5Nzq7q4
Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu
Fényképjogok: © ALDI Magyarország
PDF-Letöltés
Sajtókapcsolat
A média képviselői ide kattintva tudnak velünk kapcsolatba lépni.
E-mail: sajto@aldi.hu