Üdvözöljük az ALDI garancia portálján
Szívesen segítünk Önnek szavatossággal és garanciával kapcsolatos kérdéseiben.
Az oldal használatának előnyei:
✔️ Könnyen hozzájuthat a használati útmutatóhoz
✔️ Garanciával kapcsolatos reklamációk kényelmes és gyors ügyintézése
✔️ Közvetlen kapcsolatfelvétel a szervizzel
Ön regisztrált ügyfél és az „ALDI Online"-on keresztül vásárolt termékének garanciájával kapcsolatban érdeklődik?
Jelentkezzen be belépési adataival és ellenőrizze a termékadatokat a Korábbi rendelések menüpontból.
Hogyan működik az ALDI garancia portál?
Előfordulhat, hogy garanciális ALDI termékével kapcsolatban kiegészítő információkra van szüksége, vagy a termék nem a megszokott módon működik. Az ALDI garancia portál támogatást nyújt Önnek ebben. Csak adja meg a kívánt garanciális ALDI terméket, és rögtön megkapja az illetékes szervizpartner adatait, illetve Ügyfélszolgálatunk minden lényeges információt megad Önnek a teendőkkel kapcsolatban.
Garanciális igény merült fel?
Kitöltheti egyszerűen és kényelmesen, otthonról, az ALDI garancia űrlapját. A lehetőleg teljes körű és pontos garanciaigényt továbbítjuk az illetékes szervizpartner részére. Kérésének feldolgozását követően ügyfélszolgálatunk értesíti Önt a további teendőkről. Kérjük, hogy a javításra leadni kívánt termékkel fáradjon be az Önhöz legközelebb eső ALDI üzletbe.
Hogyan érem el a használtai útmutatót?
Keresse meg a kívánt terméket, és kattintson a termékadatokra. A termékleírásban megtalálja a keresett termékhez rendelkezésre álló dokumentumokat.
További szerviz dokumentumok megtekintése
Amennyiben a termékkeresés segítségével nem találja meg a vásárolt termék jótállási jegyét, ebben az esetben kérjük, kattintson a "További dokumentumok" gombra.