Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Üdvözöljük az ALDI garancia portálján

Szívesen segítünk Önnek szavatossággal és garanciával kapcsolatos kérdéseiben.

Az oldal használatának előnyei:

✔️    Könnyen hozzájuthat a használati útmutatóhoz
✔️    Garanciával kapcsolatos reklamációk kényelmes és gyors ügyintézése
✔️    Közvetlen kapcsolatfelvétel a szervizzel


Ön regisztrált ügyfél és az „ALDI Online"-on keresztül vásárolt termékének garanciájával kapcsolatban érdeklődik? 
Jelentkezzen be belépési adataival és ellenőrizze a termékadatokat a Korábbi rendelések menüpontból.

Hogyan működik az ALDI garancia portál?
Előfordulhat, hogy garanciális ALDI termékével kapcsolatban kiegészítő információkra van szüksége, vagy a termék nem a megszokott módon működik. Az ALDI garancia portál támogatást nyújt Önnek ebben. Csak adja meg a kívánt garanciális ALDI terméket, és rögtön megkapja az illetékes szervizpartner adatait, illetve Ügyfélszolgálatunk minden lényeges információt megad Önnek a teendőkkel kapcsolatban. 

Garanciális igény merült fel?
Kitöltheti egyszerűen és kényelmesen, otthonról, az ALDI garancia űrlapját. A lehetőleg teljes körű és pontos garanciaigényt továbbítjuk az illetékes szervizpartner részére. Kérésének feldolgozását követően ügyfélszolgálatunk értesíti Önt a további teendőkről. Kérjük, hogy a javításra leadni kívánt termékkel fáradjon be az Önhöz legközelebb eső ALDI üzletbe.

Hogyan érem el a használtai útmutatót?
Keresse meg a kívánt terméket, és kattintson a termékadatokra. A termékleírásban megtalálja a keresett termékhez rendelkezésre álló dokumentumokat.


További szerviz dokumentumok megtekintése

Amennyiben a termékkeresés segítségével nem találja meg a vásárolt termék jótállási jegyét, ebben az esetben kérjük, kattintson a "További dokumentumok" gombra.

További dokumentumok