Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Mit tegyek, ha egy termékkel kapcsolatban minőségi panaszom van?

Vásárlóink elégedettsége fontos számunkra, ezért az élelmiszerekre, az egyéb napi fogyasztási cikkekre és a tartós fogyasztási cikkekre pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

Ha nem lenne elégedett egy nálunk vásárolt ilyen termékkel, hozza vissza azt bármelyik üzletünkbe és visszatérítjük a vételárát.

A nálunk vásárolt élelmiszereket és egyéb napi fogyasztási cikkeket azok lejárati idején belül bármikor akár nyugta vagy számla nélkül is visszahozhatja a vételárukért cserébe.

A tartós fogyasztási cikkek vételárát a vásárlást igazoló nyugta vagy számla ellenében térítjük vissza, a 2024. január 1-jét követően történt vásárlás esetén a vásárlást követő 90 napon belül.

A 2024. január 1-jét megelőzően vásárolt, 15.000,- Ft összeget meghaladó vételárú tartós fogyasztási cikkek vételárát a vásárlástól számított 2 hónapig térítjük vissza.

A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése és lebonyolítása az üzletben kapott rendelési kód alapján történő kiszállítással (Pin Printing) és az ALDI Online Kiszállítás elektronikus vásárlási felületen vásárolt tartós fogyasztási cikkek esetén az ALDI Online Kiszállítás általános szerződési feltételei szerint alakul.

Az ALDI pénzvisszafizetési garancia a termék hibája miatti igényeket nem érinti.

Utalványokra, mint az ALDI vásárlási utalvány vagy az ALDI utazási utalvány, a pénzvisszafizetési garancia nem vonatkozik.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!