Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Hogyan rendelhetem meg az „ALDI Online kiszállítás” termékeit?

1. Helyezze a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba a "Kosárba rakás" gombra kattintva.
2. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor az „A pénztárhoz” gombra kattintva a következő rendelési szintre léphet.
3. Ha még nem jelentkezett be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával, most a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
Jelentkezzen be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával
Adja meg e-mail címét, és erősítse meg a "Már regisztráltam" jelölőnégyzetet. Írja be a jelszavát és ellenőrizze a szállítási címet, és szükség esetén módosítsa vagy bővítse azt. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat . Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A megrendelés elküldése előtt kérjük, fogadja el szerződési feltételeinket. Ha kívánja, a megrendelés elküldése előtt feliratkozhat hírlevelünkre, illetve hozzájárulhat adatainak direkt marketing célú felhasználásához.

Jelentkezzen be közösségi médiával (Facebook).
Kattintson a "Bejelentkezés Facebook fiókkal" lehetőségre, és a szokásos módon jelentkezzen be Facebook-profiljába. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a szerződési feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet, ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.

Jelentkezzen be Apple ID-val
Kattintson a Bejelentkezés Apple-lel lehetőségre, adja meg Apple ID-jét, és kattintson a jobb oldalon lévő nyílra. Ezután írja be jelszavát a szokásos módon, és erősítse meg a bevitelt a nyílra kattintva. Végezze el a „kéttényezős hitelesítést” az utasításoknak megfelelően. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a használati feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.

Rendelés vendégként
Adja meg e-mail címét, majd kattintson a Tovább gombra. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. Utolsó lépésként Ön megerősíti szerződési feltételeinket és adatvédelmi közleményünk ismeretét. Ezen túlmenően, a rendelés véglegesítése és a fizetés indítása előtt  hozzájárulhat adatai direkt marketing célú felhasználásához és az ALDI hírlevélre is feliratkozhat. A rendelés leadása után könnyedén létrehozhatja személyes ALDI.hu ügyfélfiókját. Megjegyzés: Ha a rendelés leadása után ügyfélfiókot hoz létre, ez a rendelés még nem kerül mentésre az ügyfélfiókba. Csak a következő megrendelést tudja elérni profiljában.
 
4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási[LA(C1] [LA(C2]  időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A[BL(H3]  vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
 

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!