Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Hogyan kaphatom vissza a pénzemet, ha a visszaküldési időszakon belül lemondok egy rendelést vagy visszaküldök egy terméket?

Miután a szállító sikeresen átvette a terméket, vagy Ön visszaküldte a csomagot, az ügyfélszolgálat intézkedik a pénz visszaküldéséről. A vásárlás összegének visszatérítése attól függ, hogy eredetileg melyik fizetési módot választotta az adott megrendeléshez.
Ha az üzletben fizette ki a tételt, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, akik tájékoztatni fogják Önt és az adott üzletet is, ahol a vételárat visszaadják Önnek.
Ha online fizetett a termékért, a vásárlás összegét visszatérítjük az eredetileg használt fizetési módon.
 

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!