Felhívjuk a figyelmét, hogy a videó elindításával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.
{% for bottle in bottlesRule.bottles %}
{% set imgSrc = "/apps/aldi/settings/wcm/designs/images/" + bottle + ".svg" %}
{{imgSrc|img('', '', '8', '')}}
{% endfor %}
{{ "A rendelés lezárásához helyezzen még legalább {0} vagy több üveget a kosarába!"|replace('\{0\}',bottlesRule.neededBottles, 'g') }}Bor vásárlása
{% endif %}
{% if promotion %}
{{promotion.message}}
{% endif %}
{% endif %}
Rendelés módosítása
Módosítások bezárása
Biztosan elveti a rendelés-módosításokat?
Ha változtatni szeretne a rendelésén, akkor az ideiglenesen visszakerül a kosarába.
Megváltoztathatja a mennyiségeket, hozzáadhat vagy eltávolíthat termékeket, és újra befejezheti a rendelést.
Bármikor lehetősége van arra, hogy a változtatást megszakítsa, és megrendelését úgy hagyja, ahogy korábban volt.
A jelenlegi kosarát elmentjük, és a változtatások után újra rendelkezésére áll.
Időtúllépés történt a rendelése módosításakor.
A munkamenet lejárt.
A munkamenet hamarosan lejár.
Kérjük minél előbb fejezze be a módosításokat, különben ezek törlésre kerülnek!
Kosár frissítése
Van még termék a kosarában.
Szállítási költségek
Felhívjuk a figyelmét, hogy a kitöltési funkció igénybevételével adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók
Miben segíthetünk?
Hogyan kaphatom vissza a pénzemet, ha a visszaküldési időszakon belül lemondok egy rendelést vagy visszaküldök egy terméket?
Miután a szállító sikeresen átvette a terméket, vagy Ön visszaküldte a csomagot, az ügyfélszolgálat intézkedik a pénz visszaküldéséről. A vásárlás összegének visszatérítése attól függ, hogy eredetileg melyik fizetési módot választotta az adott megrendeléshez. Ha az üzletben fizette ki a tételt, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, akik tájékoztatni fogják Önt és az adott üzletet is, ahol a vételárat visszaadják Önnek. Ha online fizetett a termékért, a vásárlás összegét visszatérítjük az eredetileg használt fizetési módon.
Az e-mail cím és a jelszó nem egyezik. Kérjük, ellenőrizze a megadottakat. Előfordulhat, hogy jelszava nem felel meg az új biztonsági követelményeinknek. Ebben az esetben kattintson az "Elfelejtette a jelszavát?" opcióra, hogy újat hozhasson létre.
Profilja átmenetileg zárolásra került. Kérjük próbálkozzon később!
Profilja még nincs aktiválva.
Vagy:
Felhívjuk a figyelmét, hogy a gomb megnyomásával adattovábbítás történik az adott szolgáltatóhoz. További információk az adatkezelési tájékoztatóban találhatók.