Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Miben segíthetünk?

Hogyan működik a garanciális ügyintézés direkt házhozszállításos termék esetén?

Ezúton tájékoztatjuk, amennyiben a megvásárolt termékre mégsem tart igényt, elégedettségi garanciánk keretein belül a kiszállítástól számított két hónapon belül elállhat annak megvásárlásától.
Azonban kérjük, a terméket ne közvetlenül az üzletbe vigye vissza, hanem forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.
Miután a  szállító elvitte Öntől a terméket vagy Ön visszaküldte, az ügyfélszolgálat intézkedik a pénz visszafizetéséről, melynek lépéseiről folyamatosan tájékoztatja Önt.
A vételár összegének visszatérítési folyamata azonban a megrendeléskor eredetileg kiválasztott fizetési módtól függ. A jótálláshoz való jog törvényi rendelkezéseken alapul, így a termékre vonatkozó jótállási idő az áru átvételétől számítandó. A garanciával kapcsolatos további információk a szerződési feltételekben megtalálhatók. Bármilyen harmadik fél (pl. gyártó) által vállalt garancia vagy jótállás a mellékelt jótállási jegyen vagy a weboldalon a termékleírásban elérhető.
 
Meghibásodás esetén a vásárlást igazoló nyugta ellenében a garancia időtartama alatt - a kéthónapos elégedettségi garancián túl - bármelyik ALDI üzletünkben leadhatja a terméket.
Kollégáink készséggel állnak rendelkezésre és intézik a garanciával kapcsolatos további teendőket. A javításra leadott termék javítására törvényileg előírt 30 nap áll rendelkezésre, erre tekintettel a 30 nap letelte után kérhető a pénzvisszafizetés.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!