Az ALDI nyerte a legtöbb díjat „Az Év Saját Márkás Terméke” pályázaton
Biatorbágy 2023.03.06. – Hatalmas sikert arattak az ALDI Magyarország saját márkás termékei: az idén először megrendezett „Az Év Saját Márkás Terméke" versenyen 8 kategóriában is a legjobbnak bizonyultak. A PPH Media Store Insider magazin által életre hívott versenyen a szakmai zsűri döntése alapján a legtöbb első helyezést az ALDI kapta.
Idén először hirdette meg a PPH Media Store Insider magazin a saját márkás termékek versenyét, mivel egyértelműen látható, hogy a hazai fogyasztók egyre gyakrabban választják a kereskedők saját márkás termékeit a márkatermékekkel szemben. A Store Insider magazin éppen ezért egy olyan versenyt hozott létre, amely a hazai üzletekben, üzletláncokban forgalmazott, legjobb minőségű, ízvilágában, csomagolásában a legkiválóbb saját márkák termékeit díjazza.
A versenyre január végéig lehetett nevezni a food és non-food termékekkel, összesen 18 főkategóriában. A kilenctagú szakmai zsűri február közepén bírálta el a termékeket, amelynek eredményhirdetésére 2023. február 21-én került sor.
A szakmai zsűrinek 93 saját márkás terméket kellett bírálatnak alávetnie, amelyek közül 54 jutott a döntőbe. Az ALDI Magyarország a meghirdetett termékkategóriák mintegy felében, összesen 8 termékével bizonyult a legjobbnak, amelyek kiérdemelték „Az Év Saját Márkás Terméke 2023” díjat. További 7 saját márkás terméke pedig „Kiemelt termék” elismerésben részesült.
Az idei évben az ALDI a következő termékekkel lett kategóriagyőztes:
- ALDI CHOCEUR Salzburgi Mozart-golyók, marcipános-nugátos - 297 g
- ALDI AMAROY Roastmaster Crema&Aroma – 1 kg
- ALDI KOKETT Papír zsebkendő, dobozos, 4 rétegű - 100 darab/doboz
- ALDI GOURMET Prémium müzli, triplacsokoládés – 500 g
- ALDI LYTTOS Görög olívabogyó, mandulával töltve - 350 g/200 g
- ALDI CUCINA NOBILE Pesto genovese crema - 190 g
- ALDI CHOCEUR Noir étcsokoládé gyümölcsökkel, epres - 100 g táblás
- ALDI GOOD CHOICE Mediterrán antipasti, piros pepperoni - 220 g
„Saját márkás termékeink nem csupán alacsony áraikról, hanem magas minőségükről is ismertek – ezt igazolják vissza a most legjobbnak talált termékek. Munkatársaink számára büszkeség, vásárlóink számára pedig a minőség garanciája, hogy minden pályázónál több, összesen 23 elismeréssel díjazta a zsűri saját márkás termékeinket” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója az eredményhirdetés kapcsán.
Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 163 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére és több mint 6000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakkal áll a vásárlók rendelkezésére. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.
Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html
Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu