Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Vásárlói tájékoztató


Kedves Vásárlóink,
A HAPPY HARVEST Aszalt sárgabarack 200g  termékre a szállító (Frutree s.r.o.) és az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. elővigyázatosságból, a felelős forgalmazói magatartás szabályait betartva termékvisszahívást indít.

További információért kérjük, kattintson.

Miben segíthetünk?

Hogyan rendelhetem meg az ALDI Online kiszállítás termékeit?

Az ALDI Online kiszállítás felületen kövesse a következő lépéseket:
1. Helyezze a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba a "Kosárba rakás" gombra kattintva.
2. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor az „A pénztárhoz” gombra kattintva a következő rendelési szintre léphet.
3. Amennyiben még nem jelentkezett be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával, úgy a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
Jelentkezzen be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával
Adja meg e-mail címét és erősítse meg a "Már regisztráltam" jelölőnégyzetet. Írja be jelszavát, ellenőrizze a szállítási címet és szükség esetén módosítsa vagy bővítse azt. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A megrendelés elküldése előtt, kérjük, fogadja el általános szerződési feltételeinket. Amennyiben kívánja, a megrendelés elküldése előtt feliratkozhat hírlevelünkre, illetve hozzájárulhat adatainak direktmarketing célú felhasználásához.
Jelentkezzen be közösségi médiával (Facebook)
Kattintson a "Bejelentkezés Facebook fiókkal" lehetőségre és a szokásos módon jelentkezzen be Facebook-profiljába. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét és erősítse meg az általános szerződési feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direktmarketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél-feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet, ezután válassza ki a kívánt fizetési módot és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.
Jelentkezzen be Apple ID-val
Kattintson a „Bejelentkezés Apple-lel” lehetőségre, adja meg Apple ID-jét és kattintson a jobb oldalon lévő nyílra. Ezután írja be jelszavát a szokásos módon és erősítse meg a bevitelt a nyílra kattintva. Végezze el a „kéttényezős hitelesítést” az utasításoknak megfelelően. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, erősítse meg a használati feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direktmarketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél-feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.
Rendelés vendégként
Adja meg e-mail címét, majd kattintson a „Tovább” gombra. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. Utolsó lépésként Ön megerősíti általános szerződési feltételeinket és adatvédelmi közleményünk ismeretét. Ezen túlmenően a rendelés véglegesítése és a fizetés indítása előtt hozzájárulhat adatai direktmarketing célú felhasználásához és az ALDI hírlevélre is feliratkozhat. A rendelés leadása után könnyedén létrehozhatja személyes ALDI.hu ügyfélfiókját. Megjegyzés: amennyiben a rendelés leadása után ügyfélfiókot hoz létre, ezáltal a rendelés még nem kerül mentésre az ügyfélfiókba. Kizárólag a következő megrendelést tudja elérni profiljában.
 4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
 5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
 6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik szállítási időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott ALDI Online kiszállítás termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Hasznosnak találta a tartalmat?

Köszönjük a visszajelzését!