Kérdése van? Itt megtalálhatja a választ!
Amennyiben kérdése van termékekkel, termékminőséggel, online szórólappal, online rendeléssel, a weboldallal vagy applikációval kapcsolatban, itt könnyen megtalálhatja a gyakran ismételt kérdésekre a válaszokat.
Üzletek
Garancia
- Ha minőségi probléma merülne fel élelmiszerrel kapcsolatban, mit tehetek? (Ha már kidobtam? stb.)
- Melyik boltba vihetem vissza a nem élelmiszer jellegű terméket?
- Hány napig lehet visszavinni egy terméket?
- A termékhez tartozó alkatrészeket hol szerezhetem be?
- Hiányos termék esetén mi a teendőm?
- Milyen feltételekkel tudom érvényesíteni a garanciát? Milyen adatok szükségesek a kivizsgáláshoz? Mennyi idő alatt kapok választ a panaszomra?
- Hol találom a szerviz elérhetőségét?
- Hogyan érvényesíthető a garancia? Milyen lehetőségek vannak adott termék visszavitelére/cseréjére/javíttatására?
- Mit tegyek, ha egy termékkel kapcsolatban minőségi panaszom van?
ALDI házhozszállítás
- Minden olyan termék megrendelhető direkt házhozszállítással, amely az üzletekben is elérhető?
- Mi az a Direkt házhozszállítás, hogyan vehetem igénybe?
- Hol találom az Általános Szerződési feltételeket?
- A ROKSH.com-on a termékek árai eltérhetnek az üzletekben lévőktől?
- Minden olyan termék megtalálható a ROKSH.com oldalon, amely az üzletekben is elérhető?
- Mi az a ROKSH, mire való?
- A terméket eredeti csomagolásban kell visszaküldeni?
- Mennyi ideig van lehetőségem visszaküldeni egy terméket, ha meggondoltam magam?
- Kihez fordulhatok, ha kérdéseim vannak a szállítással kapcsolatban?
- Átvehetem a rendelésemet ALDI üzletben?
- Fizetnem kell a kiszállítás költségét?
- Nyomon követhetem a kézbesítés állapotát?
- Különböző termékek vásárlása esetén egyszerre történik azok kiszállítása?
- Elküldhető a rendelés eltérő szállítási és számlázási címmel?
- Mit tehetek, ha a megrendelést visszaigazoló e-mail nem érkezik meg?
- Telefonon vagy e-mailben is véglegesíthetem a megrendelést?
- Hogyan rendelhetem meg az „ALDI Online kiszállítás” termékeit?
- Hol találom az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF)?
- A Direkt házhozszállítás termékei csak online vásárolhatóak meg?
- Hogyan érhetem el a ROKSH ügyfélszolgálatát?
- Mit tehetek, ha a rendelt termék sérülten vagy hiányosan érkezik?
- Szükség van-e a pénzvisszafizetéshez a rendelési kódra és a bizonylatra abban az esetben, ha mégsem tartok igényt az üzletben már kifizetett termékre?
- Módosíthatom vagy törölhetem utólag a rendelésemet?
- Hogyan működik a rendelési kód?
- Mit tegyek, ha nem vagyok otthon a kiszállítás időpontjában?
- Külföldre is kérhető a kiszállítás?
- Mennyi a szállítási idő?
- Megbeszélhetem a szállítási dátumot a szállítmányozóval?
- Milyen szállítási lehetőségek állnak rendelkezésre?
- Az „ALDI Online kiszállítás” termékek eladási árai az áfát tartalmazzák?
- Kell-e regisztrálni a rendeléshez?
- Hogyan kapom meg a számlát a rendelésemről?
- Hogyan vásárolhatok be az ALDI-nál online?
- Honnan tudom, hogy beérkezett-e a rendelésem?
- Regisztrálnom kell ahhoz, hogy az „ALDI Online kiszállítás” termékeit megrendelhessem?
- Hogyan működik a garanciális ügyintézés direkt házhozszállításos termék esetén?
Legyen Ön is munkatársunk
Termék
Felhasználói profil
- Hogyan iratkozhatok fel, illetve le az ALDI hírlevélről?
- Mentésre kerülnek az adataim?
- Hogyan módosíthatom az adataimat az ügyfélprofilomban?
- Mit tehetek, ha nem rendelkezem e-mail címmel?
- Hogyan tudom törölni az ALDI ügyfélfiókomat?
- Mit tehetek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
- Hogyan hozhatok létre egy személyes ügyfélfiókot az ALDI weboldalán (www.aldi.hu)?
Ügyfélszolgálat
Kérdése van?
Használja a keresőt, hogy megtalálja kérdésére a választ.
Top 10
- Melyik boltba vihetem vissza a nem élelmiszer jellegű terméket?
- Elérhetőek-e az üzletek telefonon?
- Hány napig lehet visszavinni egy terméket?
- Hibásan ütötte be a kasszás a termékemet. Mit tehetek?
- Milyen fizetési módok léteznek az ALDI-nál?
- Tudok-e előrendelni / félretetetni a megjelenő ajánlatokból?
- Hogyan érvényesíthető a garancia? Milyen lehetőségek vannak adott termék visszavitelére/cseréjére/javíttatására?
- Hogyan vásárolhatok be az ALDI-nál online?
- Kétszer vonták le a számlámról a vásárlás végösszegét! Hogy kaphatom vissza a második levonás összegét?
- Mit tegyek, ha egy termékkel kapcsolatban minőségi panaszom van?