Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése
ALDI Online Bevásárlás

Új regisztrálóinknak az első szállítás ingyenes!*

A házhozszállítás folyamata

Mi történik, ha problémám van a kiszállított termékekkel?

Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a ROKSH ügyfélszolgálatával e-mailben (support(at)roksh.com) vagy telefonon (061/808/8575).


Van-e lehetőség termék visszaküldésre és visszatérítésre?

Szükség esetén vásárlásod után a blokkal, vagy az e-mailben kapott számlával van lehetőséged a kívánt termékeket a magyarországi ALDI áruházak valamelyikében visszaváltani vagy cserélni. Amennyiben panasz merül fel a termékek minőségével kapcsolatosan, az erre irányuló emailen beérkező panaszokat a ROKSH kivizsgálja (kérjük, mindig mellékeljék a kérdéses termékről készült fotót, a rendelési azonosítót és az eset leírását). A panasz elbírálását követően, a ROKSH 14 naptári napon belül tudja visszatéríteni a hibás termék árát. További információ: Help Center (roksh.com)


Mi történik, ha egy termék többe kerül a boltban a weboldalon feltüntetett árnál?

Az ALDI üzleteiből online megrendelhető termékek árai eltérhetnek az aktuális áruházi áraktól.
Amennyiben az online felületen feltüntetett ár alacsonyabb a bolti árnál, a ROKSH Személyes Bevásárlód felhív a boltból és egyeztet veled, ekkor el is állhatsz a vásárlástól vagy az adott termék megvásárlásától illetve megkérheted a ROKSH Személyes Bevásárlót, hogy keressen részedre a boltban számodra elfogadható helyettesítő terméket. További információ: Help Center (roksh.com)


Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

Fizetni a ROKSH weboldalán a Barion fizetési rendszeren keresztül van lehetőséged. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, egyrészt biztonsági okokból a ROKSH Bevásárló Asszisztens nem tarthat magánál készpénzt, másrészt a járványhelyzetre való tekintettel, higiéniai okokból.
Megrendeléskor az összeget a Barionon keresztül zároljuk a bankkártyádon. A véglegesített rendelés alapján az összeg automatikusan levonásra kerül.  Biztonságod érdekében a kártya adatokat a megrendelés lezárulásával töröljük. További információ: Help Center (roksh.com)

 

Rendelésemet töröltem, mikor kapom vissza a kártyán zárolt összeget?

A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük. A visszatérítés jellemzően 1-2 banki munkanapon belül megtörténik.
Kérdés esetén fordulj a ROKSH Ügyfélszolgálatához! További információ: Help Center (roksh.com)

 

Hogyan történik a kilós/friss áruk bevásárlása és árazása?

Rendelésed során lehetőséged van adott mennyiséget rendelni (min 0,2 kg, max 5 kg adott termékből). A bevásárlás alkalmával ennek mértéke + / - irányban változhat, nagyobb eltérés esetén a ROKSH Bevásárlód személyesen keres meg és egyeztet Veled a boltból. További információ: Help Center (roksh.com)

A ROKSH szolgáltatása jelenleg még nem elérhető az ország egész területén. Az elérhetőséget a ROKSH weboldalán, az irányítószámod megadása után láthatod.
Amennyiben az általad választott településen még nem érhető el a szolgáltatás, lehetőséged van feliratkozni a ROKSH hírlevelére, melyen keresztül értesítenek, ha az általad választott településen elindul a szolgáltatás.

Házhozszállítással kapcsolatban van kérdésed? Akkor látogass el a következő oldalra:
KATTINSON!

Az online bevásárlás feltételeire vonatkozó vásárlói tájékoztató
 

Tisztelt Vásárlóink!

Ezúton is tájékoztatjuk Önöket, hogy az eddigiektől eltérően a WeShop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhely: 1121 Budapest, Eötvös út 47- 53. E. ép. 1. em. 8.; „ROKSH”) által üzemeltetett www.roksh.com címen elérhető online bevásárlást támogató oldalon (“Weboldal”) az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. (székhely: 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.; „ALDI”) üzleteiből („Üzlet”) a ROKSH személyes bevásárló („Személyes Bevásárló”) kiszállításával megrendelhető termékekért fizetendő eladási árak az alábbiak szerint alakulnak az ugyanazon termékeknek az Üzletekben feltüntetett eladási árához képest:

Kifejezetten felhívjuk a figyelmüket arra, hogy az eddigiektől eltérően 2022.01.28-tól a ROKSH-on keresztül megrendelhető termék eladási áraként a terméknek a megrendeléskor a Weboldalon feltüntetett eladási árát, cseretermék vagy utólagosan megrendelt termék esetén pedig a Személyes Bevásárló által közölt eladási árát kell megfizetniük, függetlenül attól, hogy – akár a megrendelés, akár a kiszállítás napján – miként alakul a terméknek az Üzletben feltüntetett eladási ára.

Felhívjuk a figyelmüket, hogy 2022.02.04-től az ALDI termékek vonatkozásában csak olyan megrendelések leadására lesz lehetőség a ROKSH-on, amelyek értéke eléri 8.000,- Ft összeget.


Kérjük, a fentieket okvetlenül vegyék figyelembe, mielőtt a Weboldalon ALDI termékekre adnának le rendelést. Köszönjük!

az Önök ALDI online bevásárlás csapata


Online bevásárlással kapcsolatos adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató megtekintése
 

A szolgáltatást nem az ALDI (ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2.), hanem partnerünk, a ROKSH (WeShop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 1121 Budapest, Eötvös út 47-53. E ép. 1. em. 8.) nyújtja.

*Az ingyenes kiszállításra vonatkozó feltételekkel kapcsolatban, kérjük, tájékozódj a www.roksh.com/aldi weboldalon!