A lényegre összpontosítunk
Feladatunknak tekintjük, hogy csak olyan termékeket kínáljunk, amelyek a lehető legnagyobb előnyt jelentik a fogyasztók számára. Így kötelességünknek érezzük, hogy kiváló minőségű termékeket értékesítsünk, folyamatosan alacsony áron. Ha lehetőségünk adódik az ár csökkentésére, akkor mi meg is tesszük ezt. E célok elérésében az segít bennünket, hogy mindig a lényegre koncentrálunk:
- Optimalizált választék
Több, mint 1500 féle, a mindennapokhoz szükséges terméket forgalmazunk állandó kínálatunk keretében és mindemellett heti 2 alkalommal mindig más akciós termékeket kínálunk kedvező áron, többnyire a nem élelmiszer területről. A gyors áruforgás folyamatosan megújuló ajánlatokat garantál.
- Kompromisszumokat nem ismerő minőségfilozófia
Árukészletünk magas minőségét a folyamatos belső minőségellenőrzések és az élelmiszerlaborokban folytatott rendszeres vizsgálatok garantálják. Magas minőségi elvárásaink szállítóink alapos kiválasztásán keresztül is megmutatkoznak.
- Átgondolt értékesítési rendszer
Árukészletünk elrendezése jól áttekinthető és minden üzletünkben egyforma. Ily módon alacsonyan tarthatjuk költségeinket és vevőink is könnyedén megtalálhatják a keresett termékeket – függetlenül attól, hogy melyik üzletünkben történik a vásárlás.
- Felelősségteljes vezetés
Decentralizált struktúrájú szervezetünkben a felelősség jelentős mértékben megosztásra kerül. Az átlátható hierarchia nálunk alapelv. Vezetőségünket kiemelkedő felelősségtudat és gyors döntések jellemzik.
- Kiváló minőségű saját termékek
Vállalatunknál nagy hangsúlyt fektetünk a saját márkák kiépítésére. Az olyan márkák, mint például a Milsani a tejtermékeknél, a Sweet Valley a gyümölcsleveknél és nektároknál, az Almare Seafood a halaknál és a tenger gyümölcseinél, a Lomee a delikátesz, ketchup, mustár és majonéz termékeknél, az Ombia a kozmetikai termékeknél, az Folio a takarító- és tisztítószereknél, a Tandil a mosogatószereknél, a Solo a papírárunál, az Aranykalász a lisztnél és búzadaránál, a Nature's Gold a konzerveknél, a Grandessa a mélyhűtött termékeknél, a Choceur a csokoládéknál vagy a Le Gusto az élelmiszereknél egyet jelentenek a verhetetlen árú és egyben kiváló minőségű termékekkel. Mindezek mellett tudjuk, hogy vásárlóinknak fontosak a megszokott márkák, ezért kínálatunkat márkatermékekkel is bővítettük. Az ALDI-nál arra törekszünk, hogy tartósan alacsony árak mellett nagyszámú elégedett törzsvásárlót szerezzünk magunknak. Saját márkás termékeink jobb minőségirányítást- és ellenőrzést tesznek lehetővé, valamint kedvező áron tudjuk kínálni őket vásárlóinknak. Legfontosabb célkitűzésünk, hogy folyamatosan kiváló minőséget nyújtsunk kedvező áron. Így válhatunk vásárlóink megbízható partnerévé.