Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Harmadával nagyobb lesz idén az ALDI üzlete a Szigeten

Biatorbágy, 2023.06.16. – Az ALDI évek óta elkötelezett támogatója, partnere a közösségi sporteseményeknek, fesztiváloknak. Az idei évben is számos sportrendezvényen és meghatározó magyar fesztiválokon találkozhatnak a résztvevők az áruházlánc kínálatával, saját márkás termékeivel, amelyekkel a vállalat hozzájárul a pénztárcabarát kikapcsolódáshoz.

Az ALDI immár hét éve debütált a Sziget Fesztiválon: kifejezetten a fesztiválozókra szabott pop-up boltjával települt ki Európa egyik legnagyobb zenei eseményére, amelyben élelmiszerekkel, friss zöldség-gyümölcs kínálattal, helyben sült pékáruval várta a résztvevőket. Az üzletben a megszokott alacsony bolti árakon vásárolhattak be a fesztivál látogatói. A fesztiválbolt mellett felállított grillteraszon az ALDI szakácsai kérésre ingyenesen készre is sütötték az üzletben vásárolt termékeket. 2017-ben már a VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata, továbbá a 17. FINA Világbajnokság két helyszínén is találkozhattak szurkolók az áruházlánc ideiglenes üzleteivel.  A Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, a futballrajongókat pedig 2021-ben, a labdarúgó-Európa-bajnokság során az Akvárium Klubnál kialakított szurkolói zónában az ALDI foodtruckja fogadta. 

Az ALDI idén is kiveszi a részét a magyar fesztiválszezonból. Június 16. és 18. között a Gyerekszigeten várja a családokat, június 28. és július 1. között a Balaton Soundon, augusztus 9-től 15-ig pedig a Szigeten jelenik meg választékával. A zenei eseményeken az ALDI Grill Zónában a húsos BBQ fogások, marinádozott húsok, saslikok, grillkolbászok mellett grillezett sajtokat és vegán menüt is fogyaszthatnak a látogatók.

A Szigeten az áruházlánc idén ismét pop-up bolttal jelenik meg, amely 500 négyzetméteres alapterületével a korábbi évek Sziget-üzleteihez képest mintegy 30%-kal nagyobb lesz. A nagyobb üzlet kényelmesebbé és gyorsabbá teszi a bevásárlást a Szigeten, egyszerre sokkal több vásárló tartózkodhat majd benn, így megnő az áruház áteresztőképessége, és csökken a várható várakozási idő a csúcsidőszakban. Az fesztiváláruházban továbbra is bolti árakon lehet majd hozzájutni a mintegy 300 food és non-food termékből álló kínálathoz. Az pop-up bolton belüli látványpékségben frissen sül majd 18 féle pékáru és az ALDI többi üzletéhez hasonlóan itt is új, önzáró ajtókkal felszerelt, a higiénikus vásárlást támogató bútorzat várja a vásárlókat.
A fesztiválbolt melletti ALDI Grill Zóna szakácsai a boltban vásárolt BBQ termékeket továbbra is ingyen készre is sütik. A tervek szerint az ALDI idén már augusztus 9-én délben kinyitja az üzletét egy nyolcórás tesztnapra.

Az áruházlánc továbbra is aktív támogatója a sporteseményeknek, már az év első felében több nagyszabású versenyen jelen volt. Május első hétvégéjén az UltraBalatonon találkozhattak a résztvevők az ALDI-val. A vállalat a versenyen nemcsak saját csapattal képviseltette magát, hanem a szántódi ALDI-üzlet parkolójában a sportolók számára kialakított váltó- és frissítőponton várta a futókat. Június elején rendezték meg a 28. ALDI Női Futógálát, amelyet nyolcadik éve szponzorál vállalat. A budapesti Népligetben tartott családi rendezvényen a résztvevők számos formában megmérettethették magukat: a 2,5 km-es futás és gyaloglás mellett három táv kombinálásával akár 17,5 km-es futást is vállalhattak. Egyéniben, párban és váltóban egyaránt lehetett nevezni, sőt családi színekben vagy a 3 × 2 km-es váltófutás során a mozogni vágyó férfiak is csatlakozhattak a futógálához. A különböző versenyszámokban indulhattak babakocsit tolók, kerekesszékesek, handbike-osok és persze gyerekek is. 

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első boltját Magyarországon, jelenleg 167 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére, és több mint 6000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. A vállalat frisshús-kínálatának fejlesztéséért „Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2023”, az általa létrehozott 1300 munkahelyért és jóléti intézkedéseiért „Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2023”, a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet elnyert nagyszámú termékéért „Az Év Boltja 2023 NÉBIH KMÉ különdíjat” kapta.
Az ALDI Magyarország negyedik alkalommal kapta meg a Német–Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara „Megbízható Munkaadó” díját. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.   

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft. 
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu