Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

90%-kal csökkenti az ALDI a szórólaphoz felhasznált papírmennyiséget: évente 5000 tonna papírt spórol meg az áruházlánc

Biatorbágy, 2022.12.15. – Az ALDI Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy tevékenységének környezetre gyakorolt hatását a lehető legalacsonyabb szinten tartsa. Az innovatív környezetvédelmi megoldásairól is ismert áruházlánc hetente megjelenő, 40-48 oldalas szórólapja kizárólag online formában lesz elérhető a weboldalon és az applikációban, a papíralapú szórólapból a vállalat egy kétoldalas kivonatot fog országos szinten terjeszteni. 

Az ALDI Magyarország – amely élenjáró zöld megoldásainak köszönhetően 2021-ben és 2022-ben is elnyerte az „Az Év Környezettudatos Kereskedője” díjat – döntése értelmében 2023 januárjától megszűnik a megszokott papíralapú szórólap gyártása és terjesztése, az aktuális akciókat bemutató szórólap ugyanakkor online formában változatlan terjedelemben elérhető marad a vállalat honlapján, az aldi.hu-n és mobiltelefonos applikációjában. Papíralapon egy kisebb méretű, mindössze kétoldalas, az aktuális akciók kivonatát bemutató flyert fog országosan terjeszteni a vállalat. A lapon elhelyezett QR-kód segítségével a vásárlók az összes aktuális ajánlatot tartalmazó online szórólapot is bármikor elérhetik.

Az áruházlánc intézkedésének köszönhetően éves szinten közel 5000 tonna papírhulladékkal kevesebb keletkezik majd, és az így megtakarított alapanyag, valamint a nagy terjedelmű szórólap előállításának és szállításának megszűnéséből származó karbonlábnyom-csökkenés nem csupán a fenntarthatóságot támogatja, hanem alacsonyabb működési költséget is jelent az ALDI számára. Az online szórólap és a kétoldalas flyer önmagában 60%-kal alacsonyabb környezetterheléssel jár majd. Ez a megtakarítás továbbá lehetőséget biztosít a vállalatnak az áremelkedés fékezésére, illetve a munkatársak bérének további növelésére. 

Online szórólap: mindig kéznél van

A vállalat szórólapja már évek óta elérhető webes felületeken és pozitív visszhangra talált a fogyasztók körében, akik hamar átálltak a fenntartható, könnyen és bármikor elérhető, minden tekintetben kényelmes és naprakész online felületek használatára. Az előnyök kézenfekvők, hiszen bárhol, bármikor böngészhető a környezetbarát módon előállított online szórólap, kikereshetők az akciós termékek, az applikációban pedig bevásárlólistát is készíthetnek a fogyasztók. Az ALDI vásárlói számára mára általánossá vált az online szórólap használata, egyrészt a kutatások szerint már a vásárlók közel kétharmada az online tájékozódást preferálja a papíralapúval szemben, másrészt az elmúlt hónapokban a látogatók több mint 70%-a kifejezetten az online szórólap miatt érkezett az ALDI weboldalára. A weboldalon ennek a menüpontnak a látogatottsága, illetve betöltésének növekedése minden hónapban 10% feletti növekedést mutat. A papíralapú megoldásokat kereső vásárlók számára pedig továbbra is elérhető a kétoldalas flyer.

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 163 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére és több mint 5000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/vallalat/sajto/fotok/

Sajtókapcsolat:
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: +36 30 555 9988
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu