Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Tartósan, 20%-kal csökkenti a vaj árát az ALDI

Biatorbágy, 2023.02.06. – A nemzetközi tej- és beszerzési piacon az utóbbi napokban kialakult árcsökkenésre reagálva, az ALDI Magyarország a mai naptól jelentősen, 20%-kal csökkenti a kínálatában a legkeresettebb vajak árát. Az alacsonyabb árak a nemzetközi és a magyar forrásból érkező vajak esetében egyaránt érvényesülnek és nem akciós, hanem tartósan alacsony árak lesznek.

Az utóbbi napokban jelentős változás ment végbe a nemzetközi tejpiacon. A nagyobb mennyiségben előállított nyerstej miatt egyrészt megnőtt a kínálat, ami a nyerstej árának csökkenéséhez vezetett. Másrészt januárban számos beszállítói szerződés lejárt. Az ALDI Magyarország alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért a mai naptól jelentősen, 20%-kal csökkentette a két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82%-os Desira és Milfina saját márkás vaj árát, így ezek 1199 forint helyett ezentúl 959 forintba kerülnek.
Ugyancsak csökkentette az áruházlánc a magyar beszerzésű, 60%-os zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát, ami 479 forint helyett mostantól 383 forintba kerül. Ez a három népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók a legkedveltebb vajakat a mai naptól már valamennyi ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni. 

„Az ALDI elkötelezett a magyar fogyasztók minőségi termékekkel történő kiszolgálása és az alacsony árak iránt, amelyek segítséget nyújtanak a magyar családok számára a hétköznapok során. Leginkább azzal segítjük vásárlóink spórolási törekvéseit, ha - a korábbi ígéretünknek megfelelően - ahol és amint lehet csökkentjük az árainkat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20%-kal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 163 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére és több mint 6000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.   

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat 
Pákolicz Attila 
Solutions Communications Kft. 
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu