Szervizpont

Szüksége lenne egy alkatrészre vagy egy kiegészítőre az ALDI-ban vásárolt termékéhez? Egy szervizt keres, mely a továbbiakban segíthet Önnek, vagy talán többet szeretne tudni a termék jótállásáról? Szervizpontunkon megfelelő információkat találhat azokhoz a jótállással rendelkező termékeinkhez, melyeket 2011. április 1-je után vásárolt nálunk.

Kövesse a lépéseket, hogy megtalálja a megfelelő dokumentumokat, jótállási papírokat!

  1. Írja be a keresett szóhoz a termék nevét, név részletét, márkáját, esetleg a cikkszámát.
  2. A találatok további szűréshez érdemes a vásárlás hozzávetőleges dátumát beállítani, mivel hasonló nevű termékek több alkalommal is megvásárolhatóak üzleteinkben.
  3. Kattintson a megfelelő termékre, így megjelenik a leírása.
  4. A leírásban megtalálható a márka, a modellszám, a garancia időtartama, a szerviz címe, illetve a felhasználási és jótállási dokumentumok.
  5. A szerviz, jótállási dokumentumok innen már egy kattintással megnyithatóak, vagy letölthetőek.
  6. Ha további segítségre lenne szüksége, kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkoz.