Az ALDI weboldalon regisztrált ügyfél vagy és az „ALDI Online Kiszállítás"-on keresztül kiszállíttatott tartós fogyasztási cikk jótállási feltételeivel kapcsolatban érdeklődsz?
Jelentkezz be a felhasználói fiókodba a belépési adataiddal és ellenőrizd a termékadatokat a Rendeléseim menüpont alatt.
Hogyan működik az ALDI Szervizpont?
Előfordulhat, hogy egy ALDI-tól vásárolt tartós fogyasztási cikkel kapcsolatban kiegészítő információkra van szükséged, vagy a termék esetleg nem a megszokott módon működik. Az ALDI Szervizpont támogatást kíván nyújtani ilyen esetekre. Csak add meg az adott ALDI terméket, és rögtön megkapod a terméknek a használati útmutatóját és az illetékes szervizpartner adatait is tartalmazó jótállási jegyet. Kérésre Ügyfélszolgálatunk is minden lényeges információt megad a további teendőkkel kapcsolatban.
Kellékszavatossági vagy jótállási igényed merült fel?
Akár otthonról is egyszerűen és kényelmesen kitöltheted az ALDI igényérvényesítési űrlapját. Kérjük, szavatossági vagy jótállási igényed lehetőség szerint teljeskörűen és pontosan szíveskedj beküldeni, amelyet továbbítunk az illetékes szervizpartner részére. Az igényed feldolgozását követően Ügyfélszolgálatunk értesít Téged a további teendőkről. Kérjük, hogy a javításra leadni kívánt termékkel fáradj be a hozzád legközelebb eső ALDI üzletbe.
Hogyan éred el a használati útmutatót?
A fenti keresőablak segítségével keresd meg a kívánt terméket (Termékkeresés), és kattints a termékadatokra (Termékadatok mutatása). Az ilyen módon lehívott termékleírásban megtalálod a keresett termékhez rendelkezésre álló dokumentumokat (a használati útmutatót és a jótállási jegyet).