Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése
Kék asztalon jegyzettömbök és kávéscsésze mellettük.

Gyakran ismételt kérdések

Az Ön által vásárolt terméket elégedettségi garanciánk keretében a vásárlást igazoló nyugta ellenében a vásárlás dátumától számított 60 napon belül bármelyik ALDI üzletünkbe visszaviheti és kérheti a termék cseréjét vagy a pénzvisszafizetést.

 

A javításra leadott termék javítására törvényileg előírt 30 nap áll rendelkezésre. A vásárló a 30 nap letelte után kérheti a pénzvisszafizetést.

Az Ön által vásárolt terméket meghibásodás esetén a vásárlást igazoló nyugta ellenében a garancia időtartama alatt bármelyik ALDI üzletünkben leadhatja. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésre és intézik a garanciával kapcsolatos további teendőket.

Pótalkatrész beszerzésével kapcsolatban a használati útmutatón feltüntetett szervizünkkel veheti fel a kapcsolatot.

A szerviz elérhetőségét a termékhez mellékelt dokumentum(ok)ban találja.

Az Ön által vásárolt terméket meghibásodás esetén a vásárlást igazoló nyugta ellenében a garancia időtartama alatt bármelyik ALDI üzletünkben leadhatja. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésre és intézik a garanciával kapcsolatos további teendőket. A javításra leadott termék javítására törvényileg előírt 30 nap áll rendelkezésre. A vásárló a 30 nap letelte után kérheti a pénzvisszafizetést.

Javításra leadandó, meghibásodott termékét, illetve elégedettségi garanciánk keretében visszavinni kívánt termékét bármelyik üzletünkbe visszaviheti, függetlenül a vásárlás helyszínétől. A javításra leadott termék abba az üzletbe kerül visszaküldésre, amelyben Ön a terméket leadta, amennyiben szervizünk a javítás sorsáról másképp nem rendelkezik.

Élelmiszert a termék szavatossági idejének napjáig nyugta nélkül is vissza tud vinni bármelyik üzletünkbe.

Amennyiben már kidobta a hibás/romlott élelmiszert, kérjük reklamációját írja meg nekünk az info@aldi.hu e-mail címre! Amennyiben bármilyen részletre emlékszik, illetve a birtokában van, kérjük csatoljon fotó(ka)t a hibáról, a szavatossági időről, a gyártási azonosítószámról, a vásárlás pontos helyéről, hogy munkatársaink segíthessenek a reklamáció megnyugtató rendezésében!

Tájékoztatjuk, hogy élelmiszert a termék szavatossági idejének napjáig nyugta nélkül is vissza tud vinni bármelyik üzletünkbe.

Nem élelmiszer jellegű termékek esetében az Ön által vásárolt terméket elégedettségi garanciánk keretében a vásárlást igazoló nyugta ellenében a vásárlás dátumától számított 60 napon belül bármelyik ALDI üzletünkbe visszaviheti és kérheti a termék cseréjét vagy a pénzvisszafizetést.

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Az Ön által vásárolt terméket elégedettségi garanciánk keretében a vásárlást igazoló nyugta ellenében a vásárlás dátumától számított 60 napon belül bármelyik ALDI üzletünkbe visszaviheti és kérheti a termék cseréjét vagy a pénzvisszafizetést. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére

Jelenleg bármelyik ALDI üzletben személyesen rendelheti meg a Direkt házhozszállításos termékeket, 2022.04.20 után a weboldalon is megrendelheti. A terméket nincs lehetőség személyesen megtekinteni, egyszerű internetes vásárlás alapján működik. Logisztikai cég végzi a házhozszállítást az Ön otthonának kapujáig.

Az ALDI rendelkezik házhozszállítási szolgáltatással. Rendelni azokból a termékekből lehetséges, amelyek partnercégünk honlapján megtalálhatóak: https://www.roksh.com/aldi/kezdooldal

Jelenleg egy rendelés súlya maximum 50kg lehet. A cég Személyes Bevásárlója az egyszerre megrendelt termékeit a megadott szállítási cím kapujáig szállítja le Önnek.

Üzleteinkben terméket félretenni, valamint lefoglalni nem áll módunkban.
Termékátkérési igényt tudunk rögzíteni abban az esetben, ha a keresett termék adott településen belül már nem elérhető.

További kérdései, illetve észrevételei esetén kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +3680088264-as számon.

Termékátkérési igényt tudunk rögzíteni abban az esetben, ha a keresett termék adott településen belül már nem elérhető.
Amennyiben valamelyik fióküzletünkben még megtalálható, úgy azt körülbelül 1-2 hetes átfutással átszállítjuk az Ön által választott fióküzletünkbe.
Amennyiben kérését készlethiány miatt nem áll módunkban teljesíteni, pár napon belül e-mailben tájékoztatjuk.
További kérdései, illetve észrevételei esetén kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +3680088264-as számon.

Telefonon, illetve emailben kezdeményezett termék átkérésének időtartama 1-2 hetet vesz igénybe.

Az üzletek elhelyezkedéseiről és aktuális nyitva tartási időpontjairól honlapunkon, a https://www.aldi.hu/uzletek/ oldalon tájékozódhat.

Az üzletek közvetlenül nem érhetők el telefonon. Ügyfélszolgálatunkon munkatársaink a +3680088264-as telefonszámon H-P: 8 - 18h-ig, illetve szombaton 8-15h30-ig készséggel állnak rendelkezésére.

Amennyiben az akció kezdetéig nem érkezik meg az áru az üzletekbe, honlapunkon tájékozódhat az áru beérkezéséről. Abban az esetben, ha az áru később érkezik meg (több hét elteltével), a termék az ALDI akciós újságjában újra meghirdetésre kerül a megjelenés pontos dátumával. Külön értesítést nem küldünk vásárlóinknak.

Az ALDI vásárlói igazolvány segítségével ÁFA-s számlát igényelhet és termékvisszavételt intézhet. Az igazolvány igénylése és kiállítása egyénileg, az üzletekben kihelyezett terminálon történik, ahol Ön az adatait gyorsan és diszkréten tudja rögzíteni. Kérjük, fokozottan ügyeljen a megadott adatok teljességére és helyességére. A vásárlói igazolvány az Ön birtokában marad, és Magyarország minden ALDI üzletében használható. Az adatok csak a kártyán lesznek láthatók, a rendszer semmilyen adatot nem ment el.
Amennyiben a rögzítés során véletlenül téves adatot adott meg, új kártyát szükséges igényelnie, a már elkészült kártyán lévő adatok nem módosíthatók.

FONTOS! Az adóügyi előírások miatt az áfaalanyok részére kiállított számlán az adószám feltüntetése minden esetben kötelező, ezért kollégáink számlakiállítással, illetve termékvisszavétellel kapcsolatban csak akkor tudnak segíteni, ha Ön vásárlói igazolvánnyal rendelkezik, amelyen az adószám is feltüntetésre került. A vásárlói igazolványon szereplő adószámtól eltérő adószámra kollégáink nem tudnak számlát kiállítani. Ezért kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze vásárlói igazolványát!

Amennyiben a vásárlási összeg többször került levonásra számlájáról, vegye fel telefonon vagy emailben ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Kollégáink rögzítik panaszát, illetve továbbítják a megfelelő társosztálynak, akik feldolgozzák és meg is válaszolják azt.

Téves kasszázással kapcsolatos észrevételét lehetőség szerint mielőbb jelezze kollégáinknak az üzletben. Amennyiben már távozott az üzletből, panaszát telefonon vagy emailben ügyfélszolgálatunkon is jelezheti.

Nyugta/számla másolat igényükkel, illetve korrekciójával kapcsolatban az ügyfélszolgálatot keresheti meg telefonon vagy emailben.

A vásárlást igazoló nyugtáról nyugtamásolatot tudunk kiállítani abban az esetben, ha a vásárlás pontosan beazonosítható rendszerünkben.

A vásárlás pontos beazonosításához a következő információkra van szükségünk:

-       a vásárlás pontos dátuma,

-       az üzlet címe, ahol a vásárlás történt,

-       vásárolt termék neve, cikkszáma és

-       a vásárlás végösszege.

-       milyen más terméket vásárolt még a vásárlás alkalmával?

-       kártyás vagy készpénzes vásárlás volt?

A mindekori fizetési lehetőségeket frissítve az ALDI honlapján találja a  https://www.aldi.hu/hu/informaciok/fizetesi-lehetosegek/ oldalon.

Vásárlása során kényelmesen fizethet bankkártyával, sőt akár mobiltelefonjával is. Adatait természetesen szigorúan bizalmasan kezeljük, valamint szigorúan betartunk minden adatvédelemmel kapcsolatos törvényi előírást.

A jogszabályi keretek értelmében 2022. február 1. és május 31. között immár a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) minden alszámlájáról lehet élelmiszert vásárolni. A SZÉP-kártyák tulajdonosai bármelyik alszámlát igénybe vehetik, tehát akár a szabadidő, a szálláshely, illetve a vendéglátás alszámlán található összeget is felhasználhatják az ALDI üzleteiben.

Az ALDI vásárlási utalványokat kínál vásárlói számára.
A vásárlási utalványok Magyarországon bármely ALDI üzletben beválthatók. (Az utalványok a pénztáraknál kaphatók.)

Edenred Kártya és Ajándékutalvány

Vállalatunkhoz munkatársnak kizárólag honlapunkon keresztül van lehetősége jelentkezni a https://karrier.aldi.hu/ oldalon. Természetesen, ha nem közvetlenül hozzánk küldené be önéletrajzát, fejvadász cégeken keresztül is szeretettel várjuk jelentkezését!

Az ALDI ügyfélszolgálatának nyitva tartási ideje H-P: 8-18h és szombaton 8-15h30.

Az ALDI-ban vásárolt termék csomagolásában megtalálható a használati útmutató. Ezen felül honlapunkon is megtekinthető a https://www.aldi.hu/hu/informaciok/szolgaltatasok/szervizpont/ oldalon, ahol a kereső mezőbe beírva a termék nevét vagy a cikkszámát, megtalálja a hozzá tartozó használati útmutatót pdf formátumban.

A termékek összetevőit a csomagoláson találja. Amennyiben a terméken nincs csomagolás, úgy a honlapunkról tájékozódhat az összetevőkről a https://www.aldi.hu/hu/kinalatunkbol/azon-melegeben/ oldalon. Felhívjuk figyelmét, hogy az oldalon feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek!

Kérjük, emailben vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

ÁFA-s számla igénylésére az üzletben van lehetőség, vásárlói kártya használatával. Amennyiben problémája van magával a számlával, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat. 

Tájékoztatjuk, hogy online rendelni az ALDI-tól partnercégünkön keresztül van lehetősége a https://www.roksh.com/aldi/kezdooldal weboldalon.

Tájékoztatjuk, hogy panaszt tenni személyesen az üzletben, illetve telefonon és emailben az ügyfélszolgálatunkon van lehetősége.

Kérdések és válaszok az alábbi ALDI szolgáltatásokkal kapcsolatban:

Egy tengerparton álló férfi, aki tárt karokkal örül az utazásának.

ALDI UTAZÁS

UTAZÁS az ALDI-val a világ körül. Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolat
Ajánlataink