Házhozszállítással kapcsolatban van kérdésed? Akkor látogass el a következő linkre:
https://help.roksh.com/en/knowledge

A házhozszállítás folyamata

Látogass el a https://www.roksh.com/aldi weboldalra
Böngészhetsz otthonról, vagy útközben is.

Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeidet
Válogass friss termékek közül, mindennapi szükségleteidhez, vagy próbálj ki valami újat.

Megrendelés leadása, kiszállítási idősáv választás
Válassz idősávot, majd dőlj hátra és lazíts. Nincs más dolgod.

 

A termékek házhozszállítása
ROKSH Személyes Bevásárlónk kézbesíti megrendelésed.


Gyakran ismételt kérdések

Mi történik, ha problémám van a kiszállított termékekkel?

Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a ROKSH ügyfélszolgálatával e-mailben (support(at)roksh.com) vagy telefonon (061/808/8575).


Van-e lehetőség termék visszaküldésre és visszatérítésre?

Szükség esetén vásárlásod után a blokkal van lehetőséged a kívánt termékeket az adott ALDI áruházban visszaváltani vagy cserélni. Amennyiben panasz merül fel a termékek minőségével kapcsolatosan, az erre irányuló emailen beérkező panaszokat a ROKSH kivizsgálja (kérjük, mindig mellékeljék a kérdéses termékről készült fotót, a rendelési azonosítót és az eset leírását). A panasz elbírálását követően, a ROKSH 14 naptári napon belül tudja visszatéríteni a hibás termék árát. További információ: Help Center (roksh.com)


Mi történik, ha egy termék többe kerül a boltban a weboldalon feltüntetett árnál?

Amennyiben különbség van a feltüntetett ár és a bolti ár között, ROKSH Személyes Bevásárlód felhív a boltból és egyeztet veled, ekkor el is állhatsz a vásárlástól vagy az adott termék megvásárlásától illetve megkérheted a ROKSH Személyes Bevásárlót, hogy keressen részedre a boltban számodra elfogadható helyettesítő terméket. További információ: Help Center (roksh.com)


Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?

Fizetni a ROKSH weboldalán a Barion fizetési rendszeren keresztül van lehetőséged. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, egyrészt biztonsági okokból a ROKSH Bevásárló Asszisztens nem tarthat magánál készpénzt, másrészt a járványhelyzetre való tekintettel, higiéniai okokból.
Megrendeléskor az összeget a Barionon keresztül zároljuk a bankkártyádon. A véglegesített rendelés alapján az összeg automatikusan levonásra kerül.  Biztonságod érdekében a kártya adatokat a megrendelés lezárulásával töröljük. További információ: Help Center (roksh.com)

 

Rendelésemet töröltem, mikor kapom vissza a kártyán zárolt összeget?

A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük. A visszatérítés jellemzően 1-2 banki munkanapon belül megtörténik.
Kérdés esetén fordulj a ROKSH Ügyfélszolgálatához! További információ: Help Center (roksh.com)


Hogyan történik a kilós/friss áruk bevásárlása és árazása?

Rendelésed során lehetőséged van adott mennyiséget rendelni (min 0,2 kg, max 5 kg adott termékből). A bevásárlás alkalmával ennek mértéke + / - irányban változhat, nagyobb eltérés esetén a ROKSH Bevásárlód személyesen keres meg és egyeztet Veled a boltból. További információ: Help Center (roksh.com)


Online bevásárlással kapcsolatos adatkezelési tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató megtekintése