Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

10% feletti mennyiségi növekedés az ALDI magyar frisshús-értékesítésében

Biatorbágy, 2022.11.03. – Egy évvel ezelőtt döntött úgy az ALDI Magyarország, hogy kizárólag magyar friss húst kínál valamennyi üzletében. Az azóta eltelt 12 hónapban 10%-nál is nagyobb mértékben nőtt a vállalat által értékesített magyar friss hús mennyisége, amely immár meghaladja a 11 000 tonnát. Az áruházlánc a magyar állattartók és húsfeldolgozók számára is jelentős támogatást nyújt a stabil belföldi piac biztosításával. 

Az ALDI 2021 novemberében hozta meg azt a döntést, hogy állandó kínálatába kizárólag magyar beszállítóktól vásárol friss húst, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. A vállalat az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként tette meg ezt a hazai agrárium számára stabil belföldi megrendelést és keresletet biztosító intézkedést, amelyet az Agrárminisztérium mellett az agrárszakmai szervezetek és a beszállítók is rendkívül kedvezően fogadtak. A döntés a vásárlók körében is pozitív visszhangra lelt, amit a rendkívül dinamikus forgalombővülés is visszaigazol. Az ALDI által forgalmazott frisshús-mennyiség az elmúlt 12 hónapban több mint egytizedével nőtt, és már meghaladja a 11 000 tonnát. A legnagyobb növekedés a pulykahús értékesítésében mutatkozott: a kategória forgalma közel 40%-kal bővült. A sertéshús értékesített mennyisége mintegy 15%-kal, a csirkehúsé pedig közel 7%-kal nőtt. Ezzel párhuzamosan az áruházlánc több mint 400 tonnával több friss magyar marhahúst forgalmazott.

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják: a csirketermékek a Master Goodtól, a Hungerittől, a Meat-Landtól és a Szögedi Csirkétől, a pulykahús a Gallicooptól, a sertés friss húsok pedig a Kométától, a Cervustól és az MCS-től érkeznek a vállalathoz.

„Egyértelműen jó döntésnek bizonyult az intézkedésünk, amelynek értelmében kizárólag 100%-ban magyar friss húst kínálunk üzleteinkben. Az agrárium felé stabil belföldi felvevőpiacot biztosítunk, vásárlóinknak pedig garantáljuk a frissességet és a kiváló minőséget, hiszen minden áruházunkba minden reggel friss és kizárólag hazai húsok érkeznek. Elhatározásunkhoz akkor is tartottuk magunkat, amikor külföldről alacsonyabb áron tudtunk volna beszerezni friss húsokat” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Nem csupán a friss, hanem a feldolgozott hústermékek is bővülést értek el az elmúlt egy évben. A vállalat kínálatában közel egytizedével több felvágott, májas és bacon kapható, de a kolbászok és szalámiféleségek száma is nőtt. Az ALDI bővítette a jellemzően hazai alapanyagból, kizárólag magyar feldolgozóknál készülő Kokárdás saját márkás termékek körét, így már nem csupán a tejtermékek, hanem a feldolgozott húskészítmények esetében is a kiváló minőségű belépő árkategóriás termékeket kínál a márka égisze alatt.

Az ALDI a hazai beszállító partnerek iránti elköteleződésével folyamatosan támogatja a magyar agráriumot, mindemellett pedig nagyszabású marketingaktivitást is folytat a hazai termékek népszerűsítésére. A „Hazait szeretettel” logó alatt futó kampányok felhívják a figyelmet a magyar termékek választásának előnyeire. A vállalat 2022. november elején átfogó, televíziós, rádiós, köztéri és online hirdetésekkel és aktivitásokkal ismét a magyar termékek választására és vásárlására ösztönzi a fogyasztókat, aminek keretében a Hazait szeretettel logóval ellátott árucikkeket vagy a Kokárdás márka termékeit választók nyereményjátékon is részt vehetnek.

 

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, országszerte jelenleg 159 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 5000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.  

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76