Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

„1-et fizet, 2-t vihet!” akciót indít az ALDI az importhúsok ellen

Biatorbágy, 2023. 09. 11. – Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezetten támogatja a magyar húsipart. A vállalat 2021 óta kizárólag magyar tartású, vágású és feldolgozású friss húsokat tart állandó kínálatában. Az áruházlánc a beszállítóival közösen most meghirdetett „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!” akciójával egy héten keresztül gyakorlatilag féláron kínálja a magyar forrásból származó darált sertéshúst, ezzel is ráirányítva a fogyasztók figyelmét: a magyar húsok frissessége és kiváló minősége kedvező árral is párosulhat.

Az ALDI magyarországi piacra lépése óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a lehető legtöbb terméket hazai forrásból szerezze be, ezzel is támogatva a magyar mezőgazdaságot és élelmiszeripart. A vállalat 2021 végén önként, és az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként vállalta, hogy az állandó kínálatában található valamennyi szárnyas-, sertés- és marhahús esetében kizárólag magyar beszállítóktól vásárol terméket, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. Az elmúlt két évben a beszerzési piacon számtalan változás ment végbe; mind a beszállítókat, mind az élelmiszer-kiskereskedelmet hátrányosan érintette az energia és a csomagolóanyagok árának drasztikus emelkedése, az infláció növekedése. Ezzel párhuzamosan nagyobb mértékben ismét megjelentek az import termékek. Az ALDI az elmúlt két év során a szortimentjében kapható friss húsok esetében tartotta magát az ígéretéhez és csak a magyar friss húsokat árult - még azokban az esetekben is, amikor olcsóbb import hústermékekre kapott ajánlatot. A vállalat továbbá már nem csupán az állandó kínálatában ragaszkodik a magyar húsokhoz, hanem a szezonális és akciós termékek esetében is növelte a hazai termékek arányát: ezeknek a húsoknak immár 90%-a magyar forrásból érkezik.

Az ALDI stabil belföldi piacot biztosítva elkötelezetten támogatja a magyar agráriumot, a fogyasztóknak pedig garantáltan friss, hazai forrásból származó, ellenőrzött minőségű termékeket kínál. A frissesség garanciája, hogy a gyártástól számítva – fajtától függően – 10-12 napig fogyaszthatóak az ALDI-ban kapható darált sertéshúsok, és a csomagolás után jellemzően 24 órán belül az áruházlánc polcain kaphatók ezek a termékek. A vállalat és magyar húsbeszállítói most egy 7 napig tartó közös akcióval hívják fel a vásárlók figyelmét arra, hogy miért érdemes hazai termékeket választani: a magyar agrárium támogatása mellett friss, kiváló minőségű és kis karbonlábnyomú hús kerülhet a családok asztalára. A „Vegyen 1-et, vigyen 2-t!” akció során a vásárlóknak egy héten keresztül az ALDI saját márkás HÚSMESTER termékcsaládjából két tálca, egyenként 500 grammos, 30%-os zsírtartalmú friss darált sertéshús közül csak az egyiket kell kifizetniük, így összesen 1 kg darált sertéshúsért csak 1149 forintot fizetnek.

Az akció az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. mind a 168 magyarországi üzletében egységesen érvényes 2023. 09. 14-étől 09. 21-éig. Ahogy a többi friss hús esetében, az akciós termékekből is mindennap érkezik friss szállítmány valamennyi ALDI áruházba. A vállalat húsbeszállítói és az ALDI együtt bíznak abban, hogy a fogyasztók a jövőben az importhúsok helyett még gyakrabban választják majd a magyar friss húsokat és hústermékeket.

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkontfilozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 168 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére, és több mint 6000 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkontbenzinkutakkal várja a vásárlókat. Az ALDI mind biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. A vállalat frisshús-kínálatának fejlesztéséért „Az Év Friss Húsáru Kereskedője 2023”, az általa létrehozott 1300 munkahelyért és jóléti intézkedéseiért „Az Év Munkáltatója az FMCG Kiskereskedelemben 2023”, a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet elnyert nagy számú termékéért „Az Év Boltja 2023 NÉBIH KMÉ különdíjat” díjat kapta. Az ALDI Magyarország negyedik alkalommal kapta meg a DUIHK „Megbízható Munkaadó” díját. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtófotók az alábbi oldalról tölthetők le: https://www.aldi.hu/hu/az-aldirol/sajtoszoba/fotogaleria.html

Sajtókapcsolat 
Pákolicz Attila 
Solutions Communications Kft. 
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu