Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Vásárlói tájékoztató

 

Kedves Vásárlóink, 
A ROI DE TREFLE Francia sajtválogatás - Kecskesajt, 200 g termékének 2022.09.27-i és az azt megelőző fogyaszthatósági idejű tételeire az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és beszállítója, a Pierre Meyer GmbH elővigyázatosságból, a felelős forgalmazói magatartás szabályait betartva termékvisszahívást indít.
További információért kérjük, kattintson.


Kedves Vásárlóink,
A Kockázott bacon 500 g termék L244 04.10.2022 tételére a szállító HUNGARO-FOOD 2009 KFT. és az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. elővigyázatosságból, a felelős forgalmazói magatartás szabályait betartva termékvisszahívást indít.
További információért kérjük, kattintson.

30%-kal nagyobb forgalom az ALDI fesztiválüzleteiben

Biatorbágy, 2019. november 29. – A 100 000-es határt is meghaladta az idén az ALDI fesztiválboltjaiban vásárlók száma.

Az ALDI 2016 óta települ ki a nagy magyarországi nyári zenei fesztiválokra üzlettel és a fesztiválboltban megvásárolt grilltermékeket ingyenesen elkészítő grillzónával. Az idei ALDI CITY kitelepüléssel a VOLT Fesztiválon, a Balaton Soundon, a Sziget Fesztiválon és a SZIN Fesztiválon találkozhattak a látogatók. A Balaton Sound kivételével mindenhol ALDI MARKET és ALDI GRILL ZÓNA biztosította a pénztárcabarát fesztiválozást, hiszen az áruházlánc a megszokott bolti árakon kínált mintegy 350 terméket, a SZIN Fesztivál esetében például idén először sört is, a Soundon pedig 10 termékből álló grillkínálat várta a Balaton partjára érkezőket.

Az idei évben számos eddigi rekordot megdöntöttek a fesztiválüzletek. A három fesztiválbolt látogatóinak száma meghaladta a 100 000-et, ami 16%-kal magasabb, mint 2018-ban. Átlagosan a Sziget Fesztivál minden kilencedik, a SZIN Fesztivál minden hetedik, a VOLT Fesztivál minden ötödik látogatója járt az ALDI pop-up üzletében. Ezzel párhuzamosan az üzletek összesített bevétele is nőtt, az előző évhez képest mintegy harmadával nagyobb forgalmat könyvelhetett el a vállalat idén. A forgalombővülés különösen a Sziget esetében kimagasló.

A fesztiválozók körében az élelmiszerek közül az ALDI „Azon melegében” minőségi pékárui voltak a legkedveltebbek, ebből a nyári fesztiválokon nagyjából 54 000 darab fogyott, ami az összes eladott termék 21%-át tette ki. A népszerűségi lista elején a császárzsemle állt, ezt követte a virslis táska, a sajtos pogácsa és a baconos kenyérlángos. A pékárukhoz hasonló volumenben fogytak a hűtött árucikkek is. A nyári fesztiválokon a vállalat közel 12 000 darab 0,5 literes ásványvizet értékesített.

A hústermékek közül a legnépszerűbbek a marinált, konyhakész szárnyashúsok voltak, a fesztiválozók a marinált csirkemellfilét, a grill saslikot és a marinált csirke felsőcombfilét választották legszívesebben az ALDI széles BBQ húskínálatából. Az ALDI MARKET gyümölcs- és zöldségválasztékából legtöbbször a banánt, a koktélparadicsomot és az áfonyát keresték, a vállalat Grandessa saját márkás jeges édességei közül a pálcikás mandulás jégkrém, a pálcikás vaníliás-földimogyorós jégkrém és a pálcikás tripla csokoládés jégkrém volt a legkelendőbb.

A Balaton Soundon működő ALDI GRILLZÓNA közel 5000 adag ételt értékesített a fesztivál ideje alatt, a SZIN-en mintegy 2100, a VOLT-on bő 3600 adag grillétel fogyott, míg a Szigeten 11 500 alkalommal választották a fesztiválozók az ALDI grillfogásait. A fesztiválszezon ideje alatt így több mint 22 000 grillételt adott el az ALDI a helyszíneken. A vevők elégedettségét jelzi, hogy a kreativ.hu-n végzett online megkérdezés alapján 2019-ben az ALDI lett a közönség kedvenc márkahelyszíne a Szigeten.

A Gyerekszigetre kilátogató családok között népszerű volt az ALDI smoothie: a szomjoltó, magas beltartalmi értékkel rendelkező italokból több mint 26 000 darab kóstolót osztottak ki a rendezvény idején a négy hétvége alatt. Ezenkívül 400 liter ásványvíz, több mint 350 liter narancslé és nagyon sok friss gyümölcs fogyott. A Gyereksziget látogatói nagyon kedvelték az ALDI MINI CITY játékot, amely közel 8000 játékost vonzott a rendezvényen.

Az ALDI-ról
Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 143 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és több mint 3600 főt foglalkoztat. A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások és szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá négy üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet. Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig boltjainak teljes áramszolgáltatását Magyarországon előállított zöldárammal biztosítja, továbbá klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi az operatív működéséből származó üvegházhatású-gázkibocsátását, így karbonsemleges működésű. A vállalatról bővebb információ a www.aldi.hu honlapon található.

Sajtókapcsolat
Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft.
Telefon: 36 70 634 88 76
E-mail: a.pakolicz@solutionscom.hu / sajto@aldi.hu