Az Online Kiszállítással kapcsolatos gyakran ismételt kérdések itt találhatóak meg.
Gyakran ismételt kérdések
Az Ön által vásárolt terméket elégedettségi garanciánk keretében a vásárlást igazoló nyugta ellenében a vásárlás dátumától számított 60 napon belül bármelyik ALDI üzletünkbe visszaviheti és kérheti a termék cseréjét vagy a pénzvisszafizetést.
Élelmiszert a termék szavatossági idejének napjáig nyugta nélkül is vissza tud vinni bármelyik üzletünkbe.
Amennyiben már kidobta a hibás/romlott élelmiszert, kérjük reklamációját írja meg nekünk az info@aldi.hu e-mail címre! Amennyiben bármilyen részletre emlékszik, illetve a birtokában van, kérjük csatoljon fotó(ka)t a hibáról, a szavatossági időről, a gyártási azonosítószámról, a vásárlás pontos helyéről, hogy munkatársaink segíthessenek a reklamáció megnyugtató rendezésében!
Tájékoztatjuk, hogy élelmiszert a termék szavatossági idejének napjáig nyugta nélkül is vissza tud vinni bármelyik üzletünkbe.
Nem élelmiszer jellegű termékek esetében az Ön által vásárolt terméket elégedettségi garanciánk keretében a vásárlást igazoló nyugta ellenében a vásárlás dátumától számított 60 napon belül bármelyik ALDI üzletünkbe visszaviheti és kérheti a termék cseréjét vagy a pénzvisszafizetést.
Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
Az ALDI rendelkezik házhozszállítási szolgáltatással. Rendelni azokból a termékekből lehetséges, amelyek partnercégünk honlapján megtalálhatóak: https://www.roksh.com/aldi/kezdooldal
Jelenleg egy rendelés súlya maximum 50kg lehet. A cég Személyes Bevásárlója az egyszerre megrendelt termékeit a megadott szállítási cím kapujáig szállítja le Önnek.
Üzleteinkben terméket félretenni, valamint lefoglalni nem áll módunkban.
Termékátkérési igényt tudunk rögzíteni abban az esetben, ha a keresett termék adott településen belül már nem elérhető.
További kérdései, illetve észrevételei esetén kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +3680088264-as számon.
Amennyiben valamelyik fióküzletünkben még megtalálható, úgy azt körülbelül 1-2 hetes átfutással átszállítjuk az Ön által választott fióküzletünkbe.
Amennyiben kérését készlethiány miatt nem áll módunkban teljesíteni, pár napon belül e-mailben tájékoztatjuk.
További kérdései, illetve észrevételei esetén kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a +3680088264-as számon.
Az ALDI vásárlói igazolvány segítségével ÁFA-s számlát igényelhet és termékvisszavételt intézhet. Az igazolvány igénylése és kiállítása egyénileg, az üzletekben kihelyezett terminálon történik, ahol Ön az adatait gyorsan és diszkréten tudja rögzíteni. Kérjük, fokozottan ügyeljen a megadott adatok teljességére és helyességére. A vásárlói igazolvány az Ön birtokában marad, és Magyarország minden ALDI üzletében használható. Az adatok csak a kártyán lesznek láthatók, a rendszer semmilyen adatot nem ment el.
Amennyiben a rögzítés során véletlenül téves adatot adott meg, új kártyát szükséges igényelnie, a már elkészült kártyán lévő adatok nem módosíthatók.
FONTOS! Az adóügyi előírások miatt az áfaalanyok részére kiállított számlán az adószám feltüntetése minden esetben kötelező, ezért kollégáink számlakiállítással, illetve termékvisszavétellel kapcsolatban csak akkor tudnak segíteni, ha Ön vásárlói igazolvánnyal rendelkezik, amelyen az adószám is feltüntetésre került. A vásárlói igazolványon szereplő adószámtól eltérő adószámra kollégáink nem tudnak számlát kiállítani. Ezért kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze vásárlói igazolványát!
Nyugta/számla másolat igényükkel, illetve korrekciójával kapcsolatban az ügyfélszolgálatot keresheti meg telefonon vagy emailben.
A vásárlást igazoló nyugtáról nyugtamásolatot tudunk kiállítani abban az esetben, ha a vásárlás pontosan beazonosítható rendszerünkben.
A vásárlás pontos beazonosításához a következő információkra van szükségünk:
- a vásárlás pontos dátuma,
- az üzlet címe, ahol a vásárlás történt,
- vásárolt termék neve, cikkszáma és
- a vásárlás végösszege.
- milyen más terméket vásárolt még a vásárlás alkalmával?
- kártyás vagy készpénzes vásárlás volt?
A mindekori fizetési lehetőségeket frissítve az ALDI honlapján találja a https://www.aldi.hu/hu/informaciok/fizetesi-lehetosegek/ oldalon.
Vásárlása során kényelmesen fizethet bankkártyával, sőt akár mobiltelefonjával is. Adatait természetesen szigorúan bizalmasan kezeljük, valamint szigorúan betartunk minden adatvédelemmel kapcsolatos törvényi előírást.
A jogszabályi keretek értelmében 2022. február 1. és május 31. között immár a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP-kártya) minden alszámlájáról lehet élelmiszert vásárolni. A SZÉP-kártyák tulajdonosai bármelyik alszámlát igénybe vehetik, tehát akár a szabadidő, a szálláshely, illetve a vendéglátás alszámlán található összeget is felhasználhatják az ALDI üzleteiben.
Az ALDI vásárlási utalványokat kínál vásárlói számára.
A vásárlási utalványok Magyarországon bármely ALDI üzletben beválthatók. (Az utalványok a pénztáraknál kaphatók.)
Edenred Kártya és Ajándékutalvány