Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

1. Általános információk az "ALDI Online"-ról

A "ALDI Online" menüben lehetősége van promóciós termékek (korábbi "ALDI házhozszállítás" szolgáltatás) és élelmiszerek (házhozszállítás a ROKSH-sal együttműködve) online megrendelésére. A ROKSH partnerünkkel együttműködve megvalósuló bevásárlási szolgáltatásról itt talál további információt. Promóciós termékek online rendelése: rendeljen néhány kattintással promóciós termékeket a szabadidő, a kert, a lakberendezés területéről az "ALDI Online"-on keresztül. Megrendelését egyszerűen és biztonságosan fizetheti VISA, vagy Mastercard kártyájával, valamint a termékeket továbbra is megvásárolhatja közvetlenül az ALDI üzletekben. Rendelését házhoz szállítjuk Magyarország területén.

Az "ALDI Online" termékek közvetlenül online rendelhetők és fizethetőek ki bankkártyával. Alternatív megoldásként az „ALDI Online” termékek (kivéve a Csak online megjelölésű termékeket) az ALDI üzletekben is megvásárolhatóak. Ha a bevásárlása során már kifizette a terméket üzletünkben, akkor a fizetési folyamat végén, a szokásos nyugta mellett, egy további bizonylatot is kap, amelyen egy 16 számjegyű rendelési kód és a további tudnivalók szerepelnek a rendelés véglegesítéséhez.

Az ALDI.hu oldalon a „ALDI Online kiszállítás” menüpont alatt csak olyan termékeket kínálunk, amelyek fizikailag nem elérhetőek az üzletben és közvetlenül a vásárlóhoz kerülnek kiszállításra. A termékek azonban online és közvetlenül az üzletben is megvásárolhatók és fizethetők. Emellett az ALDI a ROKSH partnercéggel közösen bevásárlási szolgáltatást is kínál vásárlóinak. Az „Élelmiszer online bevásárlás” témakörben itt talál további információt.

A webáruház általános szerződési feltételeit az oldal alján lévő lábléc megfelelő menüpontja alatt találja meg. Ezen túlmenően, a rendelési folyamat során is el kell fogadnia a feltételeket, ahol szintén lehetősége van az Általános Szerződési Feltételeink linkre kattintani, mivel szerződési feltételeink megerősítése nélkül nem lehet megrendelni a termékeket.

2. Rendelési információk

Nem, a rendelés vendégként is leadható. Létre tud azonban hozni személyes ALDI.hu ügyfélfiókot, miután vendégként leadta a rendelését. Ha már kifizette a terméket az üzletben, akkor sem kell regisztrálnia a rendelési folyamat folytatásához. 

1. Helyezze a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba az "Kosárba rakás" gombra kattintva
2. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor a „A pénztárhoz” gombra kattintva a következő rendelési lépésre léphet.
3. Ha még nem jelentkezett be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával, most a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:

  • Jelentkezzen be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával

Adja meg e-mail címét, és erősítse meg a "Már regisztráltam" jelölőnégyzetet. Írja be a jelszavát és ellenőrizze a szállítási címet, és szükség esetén módosítsa vagy bővítse azt. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat . Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A megrendelés elküldése előtt kérjük, fogadja el szerződési feltételeinket. Ha kívánja, a megrendelés elküldése előtt feliratkozhat hírlevelünkre, illetve hozzájárulhat adatainak direkt marketing célú felhasználásához.

  • Jelentkezzen be közösségi médiával (Facebook).

Kattintson a "Bejelentkezés Facebook fiókkal" lehetőségre, és a szokásos módon jelentkezzen be Facebook-profiljába. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a szerződési feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet, ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.

  • Jelentkezzen be Apple ID-val

Kattintson a Bejelentkezés Apple-lel lehetőségre, adja meg Apple ID-jét, és kattintson a jobb oldalon lévő nyílra. Ezután írja be jelszavát a szokásos módon, és erősítse meg a bevitelt a nyílra kattintva. Végezze el a „kéttényezős hitelesítést” az utasításoknak megfelelően. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a használati feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.

  • Rendelés vendégként

Adja meg e-mail címét, majd kattintson a Tovább gombra. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. Utolsó lépésként Ön megerősíti szerződési feltételeinket és adatvédelmi közleményünk ismeretét. Ezen túlmenően, a rendelés véglegesítése és a fizetés indítása előtt  hozzájárulhat adatai direkt marketing célú felhasználásához és az ALDI hírlevélre is feliratkozhat. A rendelés leadása után könnyedén létrehozhatja személyes ALDI.hu ügyfélfiókját. Megjegyzés: Ha a rendelés leadása után ügyfélfiókot hoz létre, ez a rendelés még nem kerül mentésre az ügyfélfiókba. Csak a következő megrendelést tudja elérni profiljában.

 

4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási[LA(C1] [LA(C2]  időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A[BL(H3]  vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Igen, egy rendelési folyamat során több rendelési kód is beváltható.

A rendelési kód az értékesítési időszak végét követő 14 napig beváltható online. Az egyes rendelési kódok beváltási ideje a rendelési kód utalványon látható.

Ha az érvényességi időn belül nem váltja be a rendelési kódot, a nyugta és a rendelési kód bemutatása mellett bármelyik üzletében visszakaphatja a vételárat, a beváltási időszakot követő 60 napon belül.

A rendeléseket online kell feldolgozni az ALDI.hu oldalon. A megrendelés feldolgozása e-mailben vagy faxon nem lehetséges. Ha nem rendelkezik internet hozzáféréssel, és az árut már kifizette az üzletben, akkor a megrendeléssel kapcsolatban az ügyfélszolgálatunkat keresse. Az üzletben történő fizetés során kapott rendelési kód és a szállítási cím megadásával ügyfélszolgálatunk munkatársa el tudja végezni Ön helyett a rendelési folyamatot. Az online vásárlást önállóan kell lebonyolítani. Ha kérdése van, ügyfélszolgálati központunk készséggel áll rendelkezésére.

A kiválasztott termékekre minimális rendelési mennyiségek vonatkoznak, amelyektől a rendelés során nem lehet eltéri. A legtöbb terméknél mennyiségi korlát (maximális rendelési mennyiség) van érvényben.

A kiválasztott ALDI online áruház termékeire minimális rendelési mennyiségek vonatkoznak. Ha közvetlenül online rendeli meg és fizeti ki a terméket, a minimális rendelési mennyiség túllépése után a tételek számát egyenként növelheti. Ha az üzletben fizet a termékért, csak az előre meghatározott értékesítési egységekben vásárolhatja meg. Egy értékesítési egység a minimális rendelési mennyiségnek felel meg. Minden értékesítési egységhez külön rendelési kódot kap, amelyet online válthat be az ALDI.hu oldalon.

Nem, az "ALDI Online" termékeknél nincs minimális rendelési érték.

A rendelési folyamat végén automatikusan e-mailben kap visszaigazolást a megvásárolt termékekről. (Kérjük, vegye figyelembe, hogy az e-mail megérkezése akár 20 percet is igénybe vehet.) 

Kérjük, ellenőrizze, hogy a megrendelés visszaigazoló e-mailje a spam mappában van-e. Ha nem ez a helyzet, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Az online eladásra kínált „ALDI Online kiszállítás” árucikkek változatlan áron érhetők el az üzletekben. Amennyiben mégis mást tapasztalna kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Az ALDI Online bevásárlás esetén az árak eltérhetnek az üzletben árusított termékek áraitól.

Az ALDI.hu oldalon megjelenő "ALDI Online kiszállítás" termékeket is felteheti egy kívánságlistára, vagy megjelölheti kedvencként.

Amint rendelése feldolgozásra került, e-mailben kap visszaigazolást erről. Ez tartalmazza a számlát is PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.

A számlázási címtől eltérő szállítási cím rögzíthető a fizetési folyamat során.

Igen, az "ALDI Online" termékeinek eladási ára, az ALDI.hu oldalon már az ÁFA-val együtt értendőek.

3.Fizetési információk

Online vásárláskor az alábbi fizetési módok közül választhat:

-          Bankkártya, Hitelkártya (MasterCard, VISA)

Az "ALDI Online kiszállítás" termékek közvetlenül az üzletekben is megvásárolhatók. Ha már az üzletben történő vásárlás során fizet a tételért, akkor a fizetési folyamat végén a szokásos nyugta mellé egy további bizonylatot is kap egy 16 számjegyű rendelési kóddal. Ezt az aldi.hu oldalon lehet beváltani.

Az "ALDI Online kiszállítás" árucikkeket egyszerűen és biztonságosan fizetheti online bankkártyával, vagy hitelkártyával, ha a rendelés során a "MasterCard" vagy a "Visa" fizetési módot választja. Ebben az esetben a következő kártyaadatok szükségesek:

-          Kártyaszám

-          Kártyabirtokos

-          Érvényességi idő

-          Kártyaellenőrző szám

4.Szállítási információk

A kézbesítés módja (szállítmányozó, posta vagy csomagküldő szolgáltatás) az adott „ALDI Online” tételtől függ.

A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja. 

Nem, nincs összevont szállítás. Ha több " ALDI Online kiszállítás" terméket rendelt, akkor az egyes termékekért felelős szállító vagy szállítmányozó külön fogja Önnek kézbesíteni az adott termékeket.

Rugalmas időpont-egyeztetés csak korlátozottan lehetséges, és az adott szállítótól vagy szállítmányozótól függ. A kiválasztott tételek esetében a szállítás a szállítási dátum egyeztetése nélkül történik.

A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás ” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Nem, sajnos nem lehet nyomon követni a szállítást. Ha bármilyen kérdése van a szállítással vagy a kiszállítás időpontjával kapcsolatban, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az adott szállítóval, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat.

A kiszállítás általában a rendelés leadását követő néhány héten belül megtörténik. Egyedi esetekben a szállítási idő változhat. A[BL(H1]  vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Nem, a szállításért nem számítunk fel további szállítási költséget.

Nem, a szállítás csak Magyarország területén lehetséges.

Nem, nincs lehetőség üzleteinkben a megrendelt termék átvételére.

A szállítás időpontjáról a felelős szállító vagy fuvarozó a legtöbb esetben előre tájékoztatja Önt. Amennyiben ez az időpont az Ön számára nem megfelelő, kérjük, értesítse a szállítót, fuvarozót, vagy ha erre nincs lehetősége, keresse ügyfélszolgálatunk.

A szállítás semmilyen üzembehelyezési és szerelési szolgáltatást nem tartalmaz. Ez a szolgáltatás csak meghatározott "ALDI Online kiszállítás" termékekhez érhető el, és a termékinformációkban egy megfelelő megjegyzéssel jelezzük.

Ha bármilyen kérdése van a szállítással kapcsolatban, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz.

Az „ALDI Online kiszállítás” online szolgáltatás mindig tartalmazza a kiszállítást. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Az ingyenes a termék használati helyéhez pont azt jelenti, hogy a " ALDI Online kiszállítás" termék a kívánt felhasználási helyre lesz kiszállítva. A kívánt felhasználási helyre történő szállítás megvalósulásához, a következő követelményeknek kell megfelelni:

1. Kérjük, ellenőrizze, hogy a lépcsőháza elég széles-e ahhoz, hogy könnyen bejuthasson abba a termék.

2. Távolítson el minden lehetséges akadályt, például székeket, szekrényeket, komódokat és egyéb bútorokat, ami akadályozhatja a kiszállított termék elhelyezését.

3. Mérje meg az összes ajtónyílást, hogy az elem átférjen rajta. Ha a nyílások mérete nem megfelelő, akassza ki az ajtót, ha lehetséges.

4. Gondoljon a tárgy csomagolására is. A csomagolásnak köszönhetően a csomag méretei több centiméterrel is megnőhetnek.

Az „ALDI Online kiszállítás” online szolgáltatás mindig tartalmazza a kiszállítást. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.

Csomagpostával történő kézbesítés azt jelenti, hogy az "ALDI Online kiszállítás" termék postai vagy csomagküldő szolgálattal történő kézbesítését tartalmazza.

5. Visszaküldés, lemondás és rendelésmódosítás

A megrendelés utólagos törlését vagy módosítását csak az ügyfélszolgálattal egyeztetve tudja megtenni.

A megrendelés utólagos módosítása csak korlátozottan hajtható végre. A lehetséges módosítások a vásárlói adatok megváltoztatására és az egyes tételek vagy a teljes megrendelés törlésére vonatkoznak. Ha a teljesített rendelés mennyiségét szeretné növelni, akkor új rendelést kell leadni.

A rendelést a rendelési szám megadásával az ügyfélszolgálat segítségével lemondhatja. Sikeres lemondást követően az ügyfélszolgálat tájékoztatja Önt a pénzvisszafizetés menetéről.

Egy termék visszaküldése a szállítást követő 2 hónapig lehetséges.

 

Ha a 2 hónapos visszaküldési időszakon belül szeretne visszaküldeni egy terméket, akkor ezt vagy saját maga kezdeményezheti ügyfélfiókjában, vagy kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal, akik segítségére lesznek.

Ha már rendelkezik ügyfélfiókkal, jelentkezzen be és kattintson a "Profilom", majd a "Rendeléseim" elemre. Válassza ki az érintett rendelést, és kattintson a jobb oldalon található nyílra. Kattintson a "Rendelés visszaküldése" mezőre, és válassza ki a kívánt mennyiséget (kattintson a "+/-" gombra) a visszaküldendő termékhez. Válassza ki a visszaküldés okát és a visszaküldési lehetőséget, mielőtt a Küldés gombra kattintana. Ezt követően e-mailben visszaigazoljuk, hogy visszaküldése folyamatban van.

Amennyiben Ön nem regisztrált felhasználóként adta le a rendelést, vagy nem rendelkezik ügyfélszámlával, a visszaküldés az ügyfélszolgálaton keresztül, az e-mailben elküldött ügyféladatok és rendelési szám megadásával történhet. Ezt követően e-mailben visszaigazoljuk, hogy visszaküldése folyamatban van.

A terméktől függően vagy a felelős szállító egyezteti Önnel az átvétel időpontját, vagy küld Önnek egy feladóvevényt, amellyel postai úton is visszaküldheti a terméket. A visszaküldés sikeres befejezése után megerősítő e-mailt fog kapni. Ezután az ügyfélszolgálat intézkedik a pénzvisszafizetésről.

Miután a szállító sikeresen átvette a terméket, vagy Ön visszaküldte a csomagot, az ügyfélszolgálat intézkedik a pénz visszaküldéséről. A vásárlás összegének visszatérítése attól függ, hogy eredetileg melyik fizetési módot választotta az adott megrendeléshez. Ha az üzletben fizette ki a tételt, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, akik tájékoztatni fogják Önt és az adott üzletet is, ahol a vételárat visszaadják Önnek.

Ha online fizetett a termékért, a vásárlás összegét visszatérítjük az eredetileg használt fizetési módon.

Igen, fel kell mutatnia a nyugtát a kasszánál, az üzletekben, valamint a rendelési kódot is.

A kasszáknál történő kifizetéshez be kell mutatnia a munkatársunknak a rendelési kódot és a vásárlást igazoló nyugtát is.

 

A termékeket sértetlen állapotban, eredeti tartalommal kell visszaküldeni. Az eredeti csomagolás nem szükséges, azonban a termék eredeti csomagolásának méreteit nem haladhatja meg a visszaküldendő csomag.

A visszaküldési folyamat a 2 hónapos visszaküldési időszakon belül ingyenes.

A termékeket közvetlenül az üzletbe nem lehet visszavinni. Ha vissza szeretne küldeni egy terméket, kérjük, forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz.

Ha a rendelési kódot nem váltották be, akkor a vételár bármely ALDI üzletben visszatéríthető.

Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni az aldi.hu oldalon kötött adásvételi szerződéstől. Az elállási jog azon a napon kezdődik, amikor Ön vagy az Ön által ismert harmadik személy a terméket birtokba vette. Részszállítások vagy külön szállítások esetén az időszak az utolsó termék átvételével kezdődik. Az elállási jogát az ALDI-hoz címzett arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, hogy el kíván állni a szerződéstől. Az elállási nyilatkozatot postai úton az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2. címre vagy e-mailben az info@aldi.hu címre lehet küldeni. Erre a célra használhatja az Általános Szerződési Feltételekben található elállási űrlap mintát. Amennyiben igénybe veszik az elektronikus továbbítás lehetőségét, a visszavonás kézhezvételéről haladéktalanul e-mailt küldünk. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási joga gyakorlásáról szóló értesítését.

További információt, illetve az ALDI Pénzvisszafizetési garanciájáról tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételeink menüpontban talál.

Wo finde ich eine HOFER Filiale in meiner Nähe, Wie sind die Öffnungszeiten meiner HOFER Filiale, HOFER Filialen Sonderöffnungszeiten, COFFEEBOX, HOFER Filaile telefonisch erreichen

6. Garancia és garancia időtartama

A jótállási igényeit törvény szabályozza, és azok a törvényi rendelkezéseken alapulnak. A törvényben meghatározott jótállási idő az áru átvételétől számítottandó. A garanciával kapcsolatos további információk a szerződési feltételekben találhatók. Bármilyen harmadik fél (pl. gyártó) által vállalt garancia vagy jótállás megtalálható a termékhez mellékelt jótállási jegyen vagy a weboldalon található termékleírásban.

A szállítással kapcsolatos problémák esetén (pl. még nem érkezett szállítás, garanciális igények stb.) az Ügyfélszolgálatunkhoz tud fordulni. 

7. Felhasználói profil

A személyes aldi.hu felhasználói fiók regisztrálása ügyfélfiók létrehozásával történik a weboldal jobb felső részén található „Belépés / Regisztráció” gombra kattintva, majd a „Még nem regisztrált? Regisztráció” töltse ki a kötelező mezőket. A sikeres regisztrációt követően e-mailt kap, amely megerősíti az ügyfélfiók létrehozását. Az e-mail egy hivatkozást tartalmaz, amelyet 30 percen belül meg kell erősíteni az ügyfélfiók aktiválásához.

Ha Ön regisztrált és rendelkezik ügyfélfiókkal, a "Beállítások" alatt a "Profilom" részben bármikor módosíthatja személyes adatait (e-mail cím, jelszó, címadatok,...) és jelszavát.

Kattintson a "Bejelentkezés / Regisztráció" gombra a webhely jobb felső sarkában. Itt találja a „Már regisztrált? Jelentkezzen be" az "Elfelejtette a jelszavát?" elemet. Kérjük, adja meg itt az ügyfélfiókjához tartozó e-mail címet, majd kattintson a "Jelszó visszaállítása" gombra. Ezt követően kap egy e-mailt a jelszó visszaállításához szükséges linkkel.

Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36-80-088-264 telefonszámon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.

 

A regisztráció során megadott adatok az Ön ügyfélfiókjában kerülnek mentésre (vendégrendelésekre nem vonatkozik). Ezenkívül a fizetési folyamat során meg kell adnia számlázási és szállítási címét, valamint fizetési adatait.

A számlázási és szállítási címet a törvényben meghatározott megőrzési időszak idejére megőrizzük (a vendégrendelések esetén is). Fizetési adatait nem tároljuk.

Ha hozzájárul adatainak direkt marketing célú felhasználásához, adatait az ügyféladatbázisunkban is tároljuk.

Ügyfélfiókját bármikor törölheti a „Profil törlése” gombra kattintva a „Profilom” területen a „Beállítások” alatt.

Ha szeretne regisztrálni az ALDI hírlevélre, kérjük, adja meg e-mail címét az oldal alján található "ALDI hírlevél" rovatban. Lehetősége van arra is, hogy a rendelési folyamat végén regisztráljon az ALDI hírlevélre.

Ha le szeretne iratkozni az ALDI hírlevélről, kattintson a megfelelő linkre közvetlenül a hírlevélben, vagy leiratkozhat a hírlevél feliratkozás és leiratkozás oldalon.

Sajnos, ha nem rendelkezik e-mail címmel, akkor nem tud online vásárolni vagy online felhasználói fiókot regisztrálni. A termék azonban bármely ALDI üzletünkben megvásárolható. A rendelési folyamat többi részével kapcsolatban forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a +36-80-088-264 telefonszámon, vagy használja a kapcsolatfelvételi űrlapot.

8. Vevőszolgálat

Ha nem találta meg a megfelelő választ kérdéseire, vagy segítségre van szüksége a rendelés folyamatában, ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel állnak rendelkezésére az alábbi időpontokban.

Ha már megtörtént a rendelés, kérjük, készítse elő a rendelési számát. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza. Ha ügyfélfiókot hozott létre, akkor a rendelési számot is megtalálja a rendelési áttekintésben az ügyfélfiókban.

Ha olyan tételről van szó, amelyet már kifizetett az üzletünkben, kérjük, készítse elő a rendelési kódot, amely a rendelési nyugtán szerepel. A rendelési kód utalványt a szokásos nyugtával együtt kapja meg a fizetési folyamat végén.

 

Ügyfélszolgálati elérhető az alábbi időpontokban:

Hétfő - Péntek 08:00 - 18:00

Szombat 08:00 - 15:30

Telefon: +36-80-088-264

 

Kapcsolatfelvételi űrlap

 

Szervizportál