1. Általános információk az "ALDI Online"-ról
2. Rendelési információk
1. Helyezze a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba az "Kosárba rakás" gombra kattintva
2. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor a „A pénztárhoz” gombra kattintva a következő rendelési lépésre léphet.
3. Ha még nem jelentkezett be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával, most a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
- Jelentkezzen be meglévő ALDI.hu ügyfélfiókjával
Adja meg e-mail címét, és erősítse meg a "Már regisztráltam" jelölőnégyzetet. Írja be a jelszavát és ellenőrizze a szállítási címet, és szükség esetén módosítsa vagy bővítse azt. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat . Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A megrendelés elküldése előtt kérjük, fogadja el szerződési feltételeinket. Ha kívánja, a megrendelés elküldése előtt feliratkozhat hírlevelünkre, illetve hozzájárulhat adatainak direkt marketing célú felhasználásához.
- Jelentkezzen be közösségi médiával (Facebook).
Kattintson a "Bejelentkezés Facebook fiókkal" lehetőségre, és a szokásos módon jelentkezzen be Facebook-profiljába. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a szerződési feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet, ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.
- Jelentkezzen be Apple ID-val
Kattintson a Bejelentkezés Apple-lel lehetőségre, adja meg Apple ID-jét, és kattintson a jobb oldalon lévő nyílra. Ezután írja be jelszavát a szokásos módon, és erősítse meg a bevitelt a nyílra kattintva. Végezze el a „kéttényezős hitelesítést” az utasításoknak megfelelően. Adja meg a kívánt ALDI közösségi felhasználónevét, és erősítse meg a használati feltételeket és az adatvédelmi nyilatkozatot, valamint az adatok direkt marketing célokra történő opcionális felhasználását és az esetleges hírlevél feliratkozást. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. A rendelés véglegesítéséhez és a fizetés indításához, kérjük, erősítse meg általános szerződési feltételeinket.
- Rendelés vendégként
Adja meg e-mail címét, majd kattintson a Tovább gombra. Töltse ki a szállítási címet. Ezután válassza ki a kívánt fizetési módot, és adja meg a fizetési adatokat. Itt opcionálisan megadhat egy, a szállítási címtől eltérő számlázási címet is. Utolsó lépésként Ön megerősíti szerződési feltételeinket és adatvédelmi közleményünk ismeretét. Ezen túlmenően, a rendelés véglegesítése és a fizetés indítása előtt hozzájárulhat adatai direkt marketing célú felhasználásához és az ALDI hírlevélre is feliratkozhat. A rendelés leadása után könnyedén létrehozhatja személyes ALDI.hu ügyfélfiókját. Megjegyzés: Ha a rendelés leadása után ügyfélfiókot hoz létre, ez a rendelés még nem kerül mentésre az ügyfélfiókba. Csak a következő megrendelést tudja elérni profiljában.
4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási[LA(C1] [LA(C2] időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A[BL(H3] vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
4. Kérjük, minden esetben ellenőrizze újra adatait a rendelés leadása előtt. A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva lezárja a rendelési folyamatot.
5. A rendelési folyamat befejezése után e-mailben automatikusan megkapja a megrendelés visszaigazolását. A számlát külön e-mailben kapja meg PDF formátumban. Az üzletben már kifizetett termékek esetében külön számlát már nem küldünk, azt az üzletben történő vásárlás során tud kérni.
6. A legtöbb esetben a kiszállítás néhány munkanapon vagy héten belül megtörténik, szállítási időpont egyeztetése nélkül. Bizonyos esetekben a felelős szállító felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
3. Fizetési információk
Online vásárláskor az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Bankkártya, Hitelkártya (MasterCard, VISA)
Az "ALDI Online kiszállítás" termékek közvetlenül az üzletekben is megvásárolhatók. Ha már az üzletben történő vásárlás során fizet a tételért, akkor a fizetési folyamat végén a szokásos nyugta mellé egy további bizonylatot is kap egy 16 számjegyű rendelési kóddal. Ezt az aldi.hu oldalon lehet beváltani.
Az "ALDI Online kiszállítás" árucikkeket egyszerűen és biztonságosan fizetheti online bankkártyával, vagy hitelkártyával, ha a rendelés során a "MasterCard" vagy a "Visa" fizetési módot választja. Ebben az esetben a következő kártyaadatok szükségesek:
- Kártyaszám
- Kártyabirtokos
- Érvényességi idő
- Kártyaellenőrző szám
4. Szállítási információk
A kézbesítés módja (szállítmányozó, posta vagy csomagküldő szolgáltatás) az adott „ALDI Online” tételtől függ.
A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
Rugalmas időpont-egyeztetés csak korlátozottan lehetséges, és az adott szállítótól vagy szállítmányozótól függ. A kiválasztott tételek esetében a szállítás a szállítási dátum egyeztetése nélkül történik.
A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás ” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
Az „ALDI Online kiszállítás” online szolgáltatás mindig tartalmazza a kiszállítást. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
Az ingyenes a termék használati helyéhez pont azt jelenti, hogy a " ALDI Online kiszállítás" termék a kívánt felhasználási helyre lesz kiszállítva. A kívánt felhasználási helyre történő szállítás megvalósulásához, a következő követelményeknek kell megfelelni:
1. Kérjük, ellenőrizze, hogy a lépcsőháza elég széles-e ahhoz, hogy könnyen bejuthasson abba a termék.
2. Távolítson el minden lehetséges akadályt, például székeket, szekrényeket, komódokat és egyéb bútorokat, ami akadályozhatja a kiszállított termék elhelyezését.
3. Mérje meg az összes ajtónyílást, hogy az elem átférjen rajta. Ha a nyílások mérete nem megfelelő, akassza ki az ajtót, ha lehetséges.
4. Gondoljon a tárgy csomagolására is. A csomagolásnak köszönhetően a csomag méretei több centiméterrel is megnőhetnek.
Az „ALDI Online kiszállítás” online szolgáltatás mindig tartalmazza a kiszállítást. A vonatkozó szállítási információkkal kapcsolatos részleteket az adott „ALDI Online kiszállítás” termék részletes oldalán, a „Szállítás és visszaküldés” részben találja.
Csomagpostával történő kézbesítés azt jelenti, hogy az "ALDI Online kiszállítás" termék postai vagy csomagküldő szolgálattal történő kézbesítését tartalmazza.
5. Visszaküldés, lemondás és rendelésmódosítás
A megrendelés utólagos törlését vagy módosítását csak az ügyfélszolgálattal egyeztetve tudja megtenni.
A megrendelés utólagos módosítása csak korlátozottan hajtható végre. A lehetséges módosítások a vásárlói adatok megváltoztatására és az egyes tételek vagy a teljes megrendelés törlésére vonatkoznak. Ha a teljesített rendelés mennyiségét szeretné növelni, akkor új rendelést kell leadni.
A rendelést a rendelési szám megadásával az ügyfélszolgálat segítségével lemondhatja. Sikeres lemondást követően az ügyfélszolgálat tájékoztatja Önt a pénzvisszafizetés menetéről.
Egy termék visszaküldése a szállítást követő 2 hónapig lehetséges.
Ha a 2 hónapos visszaküldési időszakon belül szeretne visszaküldeni egy terméket, akkor ezt vagy saját maga kezdeményezheti ügyfélfiókjában, vagy kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal, akik segítségére lesznek.
Ha már rendelkezik ügyfélfiókkal, jelentkezzen be és kattintson a "Profilom", majd a "Rendeléseim" elemre. Válassza ki az érintett rendelést, és kattintson a jobb oldalon található nyílra. Kattintson a "Rendelés visszaküldése" mezőre, és válassza ki a kívánt mennyiséget (kattintson a "+/-" gombra) a visszaküldendő termékhez. Válassza ki a visszaküldés okát és a visszaküldési lehetőséget, mielőtt a Küldés gombra kattintana. Ezt követően e-mailben visszaigazoljuk, hogy visszaküldése folyamatban van.
Amennyiben Ön nem regisztrált felhasználóként adta le a rendelést, vagy nem rendelkezik ügyfélszámlával, a visszaküldés az ügyfélszolgálaton keresztül, az e-mailben elküldött ügyféladatok és rendelési szám megadásával történhet. Ezt követően e-mailben visszaigazoljuk, hogy visszaküldése folyamatban van.
A terméktől függően vagy a felelős szállító egyezteti Önnel az átvétel időpontját, vagy küld Önnek egy feladóvevényt, amellyel postai úton is visszaküldheti a terméket. A visszaküldés sikeres befejezése után megerősítő e-mailt fog kapni. Ezután az ügyfélszolgálat intézkedik a pénzvisszafizetésről.
Miután a szállító sikeresen átvette a terméket, vagy Ön visszaküldte a csomagot, az ügyfélszolgálat intézkedik a pénz visszaküldéséről. A vásárlás összegének visszatérítése attól függ, hogy eredetileg melyik fizetési módot választotta az adott megrendeléshez. Ha az üzletben fizette ki a tételt, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, akik tájékoztatni fogják Önt és az adott üzletet is, ahol a vételárat visszaadják Önnek.
Ha online fizetett a termékért, a vásárlás összegét visszatérítjük az eredetileg használt fizetési módon.
A kasszáknál történő kifizetéshez be kell mutatnia a munkatársunknak a rendelési kódot és a vásárlást igazoló nyugtát is.
Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni az aldi.hu oldalon kötött adásvételi szerződéstől. Az elállási jog azon a napon kezdődik, amikor Ön vagy az Ön által ismert harmadik személy a terméket birtokba vette. Részszállítások vagy külön szállítások esetén az időszak az utolsó termék átvételével kezdődik. Az elállási jogát az ALDI-hoz címzett arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, hogy el kíván állni a szerződéstől. Az elállási nyilatkozatot postai úton az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 2. címre vagy e-mailben az info@kapcsolat.aldi.hu címre lehet küldeni. Erre a célra használhatja az Általános Szerződési Feltételekben található elállási űrlap mintát. Amennyiben igénybe veszik az elektronikus továbbítás lehetőségét, a visszavonás kézhezvételéről haladéktalanul e-mailt küldünk. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási joga gyakorlásáról szóló értesítését.
További információt, illetve az ALDI Pénzvisszafizetési garanciájáról tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételeink menüpontban talál.
6. Garancia és garancia időtartama
7. Felhasználói profil
Kattintson a "Bejelentkezés / Regisztráció" gombra a webhely jobb felső sarkában. Itt találja a „Már regisztrált? Jelentkezzen be" az "Elfelejtette a jelszavát?" elemet. Kérjük, adja meg itt az ügyfélfiókjához tartozó e-mail címet, majd kattintson a "Jelszó visszaállítása" gombra. Ezt követően kap egy e-mailt a jelszó visszaállításához szükséges linkkel.
Ha nem kapja meg ezt az e-mailt, kérjük, ellenőrizze a spam mappáját, vagy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +36-80-088-264 telefonszámon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
A regisztráció során megadott adatok az Ön ügyfélfiókjában kerülnek mentésre (vendégrendelésekre nem vonatkozik). Ezenkívül a fizetési folyamat során meg kell adnia számlázási és szállítási címét, valamint fizetési adatait.
A számlázási és szállítási címet a törvényben meghatározott megőrzési időszak idejére megőrizzük (a vendégrendelések esetén is). Fizetési adatait nem tároljuk.
Ha hozzájárul adatainak direkt marketing célú felhasználásához, adatait az ügyféladatbázisunkban is tároljuk.
Ha szeretne regisztrálni az ALDI hírlevélre, kérjük, adja meg e-mail címét az oldal alján található "ALDI hírlevél" rovatban. Lehetősége van arra is, hogy a rendelési folyamat végén regisztráljon az ALDI hírlevélre.
Ha le szeretne iratkozni az ALDI hírlevélről, kattintson a megfelelő linkre közvetlenül a hírlevélben, vagy leiratkozhat a hírlevél feliratkozás és leiratkozás oldalon.
8. Vevőszolgálat
Ha nem találta meg a megfelelő választ kérdéseire, vagy segítségre van szüksége a rendelés folyamatában, ügyfélszolgálatunk munkatársai készséggel állnak rendelkezésére az alábbi időpontokban.
Ha már megtörtént a rendelés, kérjük, készítse elő a rendelési számát. Ezt a rendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza. Ha ügyfélfiókot hozott létre, akkor a rendelési számot is megtalálja a rendelési áttekintésben az ügyfélfiókban.
Ha olyan tételről van szó, amelyet már kifizetett az üzletünkben, kérjük, készítse elő a rendelési kódot, amely a rendelési nyugtán szerepel. A rendelési kód utalványt a szokásos nyugtával együtt kapja meg a fizetési folyamat végén.
Ügyfélszolgálati elérhető az alábbi időpontokban:
Hétfő - Péntek 08:00 - 18:00
Szombat 08:00 - 15:30
Telefon: +36-80-088-264