Rendelés módosítása Módosítások bezárása

Kosár frissítése

Vállalati felelősségvállalás és fenntarthatóság

Tegyünk közösen a fenntarthatóbb jövőért! Tegyünk ma a holnapért!

A társadalmi felelősségvállalás jelentése sokrétű: szociális érzékenység, környezettudatosság, etikus magatartás, tiszta verseny betartása, esélyegyenlőség, átláthatóság.

Cselekedeteink kihatásának vonatkozásában feltett társadalmi kérdésekre vállalatcsoportunk felelősség vállalással válaszol. Olyan társadalmi felelősségvállalási alapelveket vezettünk be, amelyekkel ezek a válaszok döntéshozatali folyamataink szerves részeként jelennek meg.

A kínálatunk minősége, vásárlóink elégedettsége, egyszerűség, megbízhatóság és felelősségvállalás azok az alapértékek, amelyek vállalati cselekedeteinket a kezdetektől meghatározzák. Meggyőződésünk, hogy tartós gazdasági siker csak az emberek, a természet és a környezet iránti felelősségvállalással érhető el.

Fontosnak tartjuk a környezet védelmét, emiatt olyan rendelkezéseket hozunk nemzetközi szinten, mint a csomagolóanyag csökkentése vagy a felhasznált papír felelős gyártásának szabályozása. Klímavédelmi törekvéseinknek megfelelően alakítjuk üzleteinket és gyártási folyamatainkat, illetve az általános jólét elengedhetetlen feltételeként az egészséges étkezés támogatását tartjuk szem előtt.

Hosszú távú fenntarthatósági törekvéseink minden egyes tevékenységünket és értékláncunk teljes egészét lefedik.

Weboldalunk a megvalósított intézkedéseinket mutatja be.

Globális fenntarthatósági stratégiánk

"A fenntartható vásárlást mindenki számára elérhetővé tesszük!" - ez az ambiciózus cél áll az ALDI SÜD csoport új globális vállalati felelősségvállalási stratégiájának középpontjában, amelynek a ALDI Magyarország is része. A diszkont elvvel összhangban és az ellátási láncban együttműködő partnerekkel közösen, az ALDI mindenki számára elérhetővé kívánja tenni a fenntartható vásárlást.

Az ALDI SÜD csoport új vállalati felelősségvállalási stratégiája  kifejezetten a legsürgetőbb globális kihívásokra összpontosít, valamint azokra, amelyek esetében a diszkont áruházlánc a leginkább pozitív hatással lehet az emberekre és a környezetre. A stratégiában négy nemzetközi prioritás szerepel: az emberi jogok tiszteletben tartása, az erőforrás-hatékonyság növelése,  karbonsemlegesség elérése és a cégcsoport vonzó és felelős munkáltatói értékének további növelése.